مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز برای مصرف کننده در سطح بازار استان 11 هزار و 900 تومان خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 16 January 2019

امید بن عباس با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت مرغ کشتار روز اظهار کرد: با توجه به این‌که تامین مایحتاج اساسی مردم جزو اولویت‌های اصلی دولت است، طبق آخرین تصمیمات اتخاذشده در ستاد تنظیم بازار، ما به عنوان دولت آمادگی داریم تا نهاده‌های مورد نیاز مرغداران استان را با قیمت‌های مصوب دولتی تامین کنیم.

وی ادامه داد: نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به میزانی که کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی تعیین می‌کنند، تامین خواهد شد و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا آن‌ها بهانه‌ای برای افزایش قیمت مرغ نداشته باشند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بر این اساس از امروز قیمت مرغ کشتار روز برای مصرف کننده در سطح بازار استان 11 هزار و 900 تومان خواهد بود و فرمانداران همه شهرستان‌ها به عنوان رییس کارگروه تنظیم بازار شهرستان خود باید تمهیدات لازم را برای اجرای کامل این دستور بکار گیرند.

بن عباس عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات تابعه آن‌ها در شهرستان‌ها وظیفه بازرسی از اجرای صحیح این دستورالعمل را دارند. امیدواریم با تصمیم اتخاذ شده در بحث قیمت مرغ، شاهد روند کاهشی قیمت این محصول در بازار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مرغداران نیز مانند گذشته خود را در کنار مردم استان ببینند و با تصمیمات اتخاذ شده همراهی لازم را داشته باشند، تا شرایط بهتری را برای زندگی در استان فراهم کنیم.

بر اساس مصوبه اخیر تنظیم بازار استان قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز 11 هزار و 900 تومان و قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده 8 هزار و 100 تومان اعلام شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: قیمت مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار