رییس هیات خوزستان خبر داد:
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از میزبانی اهواز از راند پایانی رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم کشور در پیست ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 20 January 2019

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: راند ششم و پایانی این رقابت‌ها 28 دی‌ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار می شود.

وی با بیان این‌‌که ورزشکاران آقا در سه کلاس و اتومبیلرانان خانم در دو کلاس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: مسابقات آقایان در کلاس‌های تا 1500، تا 2000 و آزاد و رقابت بانوان کلاس تا 1500 و تا 2000 به انجام می‌رسد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان عنوان کرد: برای سومین بار است که میزبان ورزشکاران کشور هستیم که این مهم تاثیر بسیاری در رشد و شکوفایی استعدادهای خوزستانی و پیشرفت آن‌ها خواهد داشت. همچنین با برنامه‌ریزی‌ و اقداماتی که داشته‌ایم، تلاش‌مان میزبانی خوب و شایسته از این مسابقات بوده است.

وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود، 60 اتومبیلران در این مسابقات شرکت کنند، ادامه داد: خوزستان با تیم کامل در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت و باتوجه به این‌که سال گذشته آقای مجید فتحی عنوان قهرمان سال را به دست آورد، امسال با یک سهمیه بیشتر در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

جوانمردی با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی تیم استان نیز گفت: سمیرا قلک، سرور دستگاهی، مجید فتحی، دانش‌پور، مهرصاد ریخته‌گر و نسیم راشدی از خوزستان با حریفان خود در راند پایانی مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم کشور به رقابت می‌پردازند.

وی همچنین عنوان کرد: برای این‌که ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها دغدغه اسکان را نداشته باشند، به آن‌ها به صورت رایگان اسکان می‌دهیم. پیست ورزشگاه غدیر نیز به خوبی آماده شده است تا رقابت‌ها در سطح و امنیت بالا برگزار شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: جا دارد از تمام کسانی که به ما کمک داشتند از جمله اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، شهرداری، نیروی انتظامی و فرمانداری اهواز قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار