یاوری:
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان این‌که دلیل کناره گذاشته شدن تیم از بسکتبال باشگاه‌های جهان برای ما واضح نیست، گفت: همچنان در تلاش هستیم تا رضایت مسوولان برگزاری این رقابت‌ها را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان جلب کنیم.
کد خبر: ۷۰۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 19 January 2019

شاپور یاوری درخصوص کناره گذاشته شدن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از جام باشگاه‌های جهان، اظهارکرد: نامه‌ای از سوی فیبا دریافت کردیم که به اعلام شده بود، باتوجه به این‌که می‌خواهیم این مسابقات را با حضور چهار تیم برگزار کنیم، پتروشیمی کنار گذاشته شده است.

وی بیان کرد: به هر حال دلیل این کار برای ما واضح نیست و همچنان در تلاش هستیم تا رضایت مسوولان برگزاری این رقابت‌ها را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان جلب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: تاکنون مکاتبات ما برای شرکت در این رویداد جهانی کارساز نبوده است ولی همچنان پیگیر هستیم، ضمن این‌که فدراسیون هم در حال تلاش است.

وی در پاسخ به این سوال پس کوتاهی از سوی فدراسیون در این زمینه صورت نگرفته است؟ عنوان کرد: من تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ام. به هر حال برای فدراسیون نیز حضور تیم باشگاهی‌اش در جام باشگاه‌های جهان افتخار بود و نمی‌توان گفت در این زمینه فدراسیون مقصر بوده است.

یاوری خاطر‌نشان‌کرد:‌ باتوجه به پیگری که با فیبا آسیا داشتیم، به ما اعلام کردند که دیگر برای حضور در این مسابقات دیر شده است ولی من امروز نیز طی نامه‌ای به فیبا جهانی از آن‌ها می‌خواهم که با حضور ما در جام باشگاه‌های جهان موافقت کند و باید دید که آن‌ها چه جوابی به ما می‌دهند.

وی در ادامه نیز شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی را در لیگ برتر کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در نیم‌فصل اول به قهرمانی رسیدیم و برای حضوری قدرتمند در نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام در پاسخ به این سوال که آیا بسکتبالیست خارجی در ادامه به تیم اضافه خواهد شد؟ عنوان کرد: فعلا کار خوب پیش می‌رود و برنامه‌ای برای جذب بسکتبالیست خارجی نداریم.

مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های جهان برای اولین بار از بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم بهمن در ریودوژانیرو برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال ، شاپوریاوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار