جانشین مرزبانی خوزستان خبر داد:
 جانشین مرزبانی خوزستان از کشف بیش از ۱۵ قلم لوازم یدکی خودروهای خارجی قاچاق در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 16 January 2019

سرهنگ نادر سهیلی اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترلی شلمچه با نظارت دقیق بر ورود و خروج افراد روز گذشته حین کنترل مترددین در پایانه مرزی شلمچه دو قاچاقچی لوازم یدکی خودرو را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از مدارک و وسایل آنها بیش از ۱۵ قلم انواع لوازم یدکی خودروهای خارجی از قبیل قطعات گیربکس و سیلندر، پیستون و جعبه فرمان کشف شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف بیش از ۲ تُن شیلات توسط دریابانان آبادان

سرهنگ سهیلی در خصوص کشف شیلات قاچاق در آبادان نیز خبر داد: مأموران دریابانی آبادان حین گشت زنی در آب های شمالی خلیج فارس به دو فروند شناور صیادی که قصد خروج از آب های ساحلی کشور را داشتند مظنون و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده مقدار دو تُن و ۵۰۰ کیلوگرم ماهی مخلوط که بدون مجوز قانونی صید شده بود را کشف کردند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان در پایان عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار