رئیس بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری گفت: در بازدیدی که اخیرا از منطقه نهالکاری در خوزستان انجام شد به دلیل نظارت، کنترل، نگهداری و آبیاری دقیقی که طی این مدت انجام شده کار با موفقیت چشم‌گیری در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۷۰۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحیم اسماعیلی گفت: بانک مهر اقتصاد اسفند ماه سال گذشته در راستای تعهد و عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی و به‌منظور کمک به رفع شدن مشکلات مربوط به پدیده گرد و غبار و ریزگردها در کشور، جهت کاشت 180 هکتار نهال در منطقه بحرانی کانون ریزگردها در استان خوزستان اقدام نمود.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد  چهارمحال و بختیاری افزود : برای اجرای این طرح با به کارگیری یک کارشناس منابع طبیعی، پس از جنگل‌کاری اراضی، مراقبت از نواحی درختکاری شده را نیز به مدت سه سال بر عهده گرفت تا نظارت کافی بر حُسن انجام کار برای به ثمر نشستن نهال‌های غرس شده به عمل آید.
وی ادامه داد: در بازدیدی که اخیرا از منطقه نهالکاری انجام شد به دلیل نظارت، کنترل، نگهداری و آبیاری دقیقی که طی این مدت انجام شده  کار با موفقیت چشم‌گیری در حال پیشرفت است و درآینده نزدیک در این منطقه شاهد درخت‌هایی هستیم که تأثیر بسیار زیادی در جلوگیری از آلودگی هوا و جلوگیری از ایجاد ریزگردها دارد.
اسماعیلی عنوان کرد: بانک مهر اقتصاد به‌عنوان یک نهاد ارزشی خود را در قبال مسؤولیت‌های اجتماعی متهعد و وظیفه اصلی خود را خدمت‌رسانی به عموم مردم می‌داند که در عرصه خدمت‌رسانی به عموم مردم  نیز گام‌های مؤثری در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.
گفتنی است عملیات بیابان‌زدایی و جنگل‌کاری در کانون اصلی ریزگردها در نزدیکی شهر اهواز، حوالی ایستگاه خسروی در مسیر جاده اهواز به ماهشهر انجام شده و کلیه هزینه‌های آن از محل تهیه سررسیدهایی که بانک مهر اقتصاد جهت تبلیغات به‌صورت سالانه چاپ می‌نمود تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار