رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان قول ایجاد ۱۰ چمن مصنوعی برای زمین مینی فوتسال در شهرضا و دهاقان را داده‌اند.
کد خبر: ۷۰۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 14 January 2019

به گزارش تسنیم، علی نقی انصاری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به وضعیت هیأت فوتبال شهرضا، اظهار داشت: اواخر سال 95 سه گزینه برای تصدی ریاست هیأت فوتبال به استان پیشنهاد دادیم 5 ماه برای اعلام گزینه پیشنهادی منتظر ماندیم، اما با وجود مکاتبات، گزینه‌ای از سوی استان معرفی نشد با هماهنگی با مسئولان شهرستان یکی از سه گزینه پیشنهادی را انتخاب و به استان معرفی کردیم.

وی با اشاره به تخلف ایجاد شده برای انتخاب رئیس هیأت فوتبال شهرضا، افزود: با وجودی که رئیس هیأت فوتبال را انتخاب و معرفی کردیم اما هیأت استان اصفهان تخلف کرد و ابلاغ را برای فرد دیگری زد اما به خاطر فوتبال شهرضا کوتاه آمدیم و گزینه پیشنهادی را قبول کردیم و حمیدرضا بابایی به عنوان سرپرست هیأت فوتبال شهرضا انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه سال 96 مسابقات فوتبال برگزار شد و اواخر سال دبیر هیأت فوتبال استعفا داد، بیان کرد: مهلتی به سرپرست هیأت فوتبال برای انتخاب دبیر دادیم که در نهایت محمدرضا رحمتی به عنوان دبیر هیأت فوتبال شهرضا معرفی شد.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی عملکرد هیأت فوتبال در یکسال گذشته بر ماندن و یا رفتن رئیس هیأت فوتبال نظر می‌دهیم، گفت: اگر هیأت فوتبال شهرضا نتوانست با باشگاه‌ها و جامعه فوتبال شهر هماهنگی و همکاری کند وارد می‌شویم و شخص دیگری را جایگزین می‌کنیم.

انصاری با تأکید بر اینکه عملکرد هیأت فوتبال بسیار مهم است، تصریح کرد: مسابقات فوتبال و اعزام‌ها به صورت مرتب در حال انجام است و اگر مشکلی پیدا شود ورود پیدا می‌کنیم و تغییرات را در هیأت ایجاد می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری 160 مسابقه از خرداد ماه امسال تاکنون در شهرضا، خاطرنشان کرد: از این تعداد 38 مسابقه با حضور هشت تیم در رده نوجوانان و 9 تیم در رده جوانان و 62 مسابقه فستیوال مدارس در پنج رده سنی 10 تا 14 سال و مابقی در رده بزرگسالان برگزار شده که همگی از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و نماینده مردم شهرضا در مجلس هم مبلغ 2 میلیون تومان به این هیأت کمک کرده‌اند که همه این مبالغ، تنها هزینه برگزاری 10 مسابقه رده بزرگسالان را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به قول مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در زمینه ایجاد 10 چمن مصنوعی برای زمین مینی فوتسال در شهرضا و دهاقان، اظهارداشت: برای این 10 چمن مصنوعی وزارت‌خانه شرایط سختی را قرار داده، وزارت‌خانه فقط چمن و نصب آن را انجام می‌دهد اما سند مالکیت زمین باید به نام وزارت ورزش و جوانان انتقال پیدا کند و زیرسازی و فنس دور چمن نیز انجام شود.

انصاری با اشاره به ساخت سالن دو قلوی ورزشگاه تختی شهرضا از سوی وزارت مسکن و شهرسازی گفت: ساخت این سالن از اعتبارات مناطق حاشیه‌ای است و تاکنون 95 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه ساخت سالن دو قلوی ورزشگاه تختی شامل خوابگاه ورزشی با ظرفیت 60 نفر و دو سالن ورزشی رزمی و ژیمناستیک است که دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: ساخت خانه جوان با اعتبار600 میلیون تومان قرارداد آن منعقد شده و به مرحله سفت‌کاری رسیده و باید مناقصه انجام و اعتبارات تخصیص پیدا کند و با تکمیل آن در اختیار سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار