لیگ برتر کبدی باشگاه های خوزستان برای اولین بار در استان راه‌اندازی می شود.
کد خبر: ۷۰۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 14 January 2019

کمال سعدی‌آل‌کثیر، سرپرست هیات کبدی استان اظهارکرد: برای اولین بار تصمیم داریم که جلسه ای را با باشگاه هایی که در ورزش کبدی فعال هستند، داشته باشیم تا لیگ برتر خوزستان را راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: چند روز قبل نیز در این زمینه به تمام شهرستان ها اطلاع رسانی شد تا باشگاه های فعال خود در رشته کبدی را به همراه نماینده باشگاه برای شرکت در جلسه معارفه طی یک نامه رسمی به هیات استان معرفی کنند.

سرپرست هیات کبدی خوزستان گفت: پیش بینی ما این است که بیش از هشت باشگاه در جلسه شرکت کنند که بر همین اساس نیز برنامه های لیگ برتر باشگاه های کبدی استان خوزستان تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر باشگاهی در زمان مشخص شده برای حضور در لیگ برتر استان اعلام آمادگی نکند، پس از آن باید در لیگ دسته یک خوزستان بازی کند و آن موقع اگر بتواند قهرمان لیگ یک شود، جواز حضور در لیگ برتر کبدی خوزستان را به دست می آورد.

سعدی‌آل‌کثیر همچنین عنوان کرد: به دنبال گرفتن پخش زنده مسابقات هستیم و با توجه به همکاری خوب صدا و سیمای خوزستان، مطمئن هستیم که مسابقات لیگ برتر کبدی استان برای اولین بار به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: همین امر نیز باعث جذب اسپانسر برای ورزش کبدی و همچنین باشگاه های فعال در این عرصه خواهد شد. نگاه ما توسعه و پیشرفت ورزش کبدی در تمام حوزه ها است. برای اولین بار نیز طی چند روز آینده از لوگوی لیگ برتر باشگاه های کبدی استان خوزستان رونمایی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار