اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای درباره وضعیت آب و هوایی شهرستان‌های استان و کسب آمادگی لازم برای مقابله با آسیب‌های احتمالی هشدار داد.
کد خبر: ۷۰۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 13 January 2019

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای درباره وضعیت آب و هوایی شهرستان‌های خوزستان در روزهای آینده اعلام کرده است: با توجه به اعلامیه 2 روز قبل سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های نسبتاً شدید در سطح استان خوزستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و در موج بعدی در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه، لازم است اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها نسبت به اتخاذ تمهیدات وانجام اقدامات لازم اقدام نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: فرمانداری شهرستان‌های خوزستان همچنین مسدود کردن جاده‌های حادثه خیز درصورت لزوم با هماهنگی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های مرتبط شهرستان و سایر تدابیر لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثارحوادث احتمالی اقدام لازم را در دستور کار قرار داده و پس از اقدام، گزارش اقدامات را به این اداره کل ارسال نمایند.

همچنین در این اطلاعیه آمده که مدیران عضو ستاد بحران شهرستان برای خروج از محل خدمت خود باید با فرمانداری، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و فرماندار نیز یک کشیک شبانه روزی تعیین کند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: مدیریت بحران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار