پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور؛
در پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ملی حفاری به عنوان تیم قهرمان راهی پلی آف شد و نفت آبادان از صعود به مرحله بعدی بازماند.
کد خبر: ۷۰۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 12 January 2019

هفته پایانی و بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته برگزار شد که ملی حفاری که از قبل صعودش به مرحله پلی آف مشخص شده بود، در خانه با نتیجه 3 بر 2 برابر شهرداری رشت به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این رقابت ها در مرحله گروهی را به دست آورد.

همچنین پالایش نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان کشور که در فصل جاری به دلایل مختلف نتوانست در قامت یک مدعی ظاهر شود، برای صعود به پلی آف رقابت تنگاتنگی با تیم مس رفسنجان داشت. اگرچه نفتی ها امروز با حساب 2 بر یک برابر پارس آرا شیراز به برتری رسیدند ولی باتوجه به برد مسی ها برای استقلال رشت، نماینده خوزستان از صعود به پلی آف بازماند و در نهایت در رده پنجم قرار گرفت.

تیم های ملی حفاری، نامی نو اصفهان، دختران کویر مس کرمان و مس رفسنجان به عنوان چهار تیم برتر، برای کسب عنوان قهرمانی راهی مرحله پلی آف شدند.

دیدارهای پلی آف نیز از ۱۲ بهمن‌ماه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که تیم‌های ملی حفاری و مس رفسنجان برابر هم به میدان می‌روند و نامی اصفهان و دختران کویر مس کرمان نیز با هم به رقابت می‌پردازند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار