معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به مطرح شدن وجود مشکل در دیواره‌های پل ولایت گفت: در حقیقت ریشه مباحث مطرح شده در خصوص وجود مشکل در دیواره‌های پل ولایت به عدم پرداخت حقوق کارگران برمی گردد؛ برخی از نیروهایی که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند این بحث‌ها را مطرح می‌کنند ولی این بحث‌ها مبنای فنی ندارند.
کد خبر: ۷۰۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 11 January 2019

محمد صفری در خصوص آخرین وضعیت پروژه پل ولایت در شرق اهوازو همچنین پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران جزء این پروژه اظهار کرد: شهرداری اهواز همه تعهدات مالی را در خصوص شرکت ماگما که پیمانکار این پروژه است، انجام و کارکردها را پرداخت کرده است اما برخی از عوامل و پیمانکاران جزء پروژه پل ولایت حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به مطرح شدن وجود مشکل در دیواره‌های پل ولایت افزود: در حقیقت ریشه مباحث مطرح شده در خصوص وجود مشکل در دیواره‌های پل ولایت به عدم پرداخت حقوق کارگران برمی گردد؛ برخی از نیروهایی که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند این بحث‌ها را مطرح می‌کنند ولی این بحث‌ها مبنای فنی ندارند.

صفری گفت: هر جایی از پروژه که مشکل داشته باشد باید برطرف شود و تا پروژه به شکل اصولی و فنی کامل نشود امکان بهره‌برداری از آن وجود ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز بیان کرد: عدم پرداخت حقوق عوامل این پروژه به شهرداری اهواز ارتباطی ندارد زیرا کارکردها را پرداخت کرده ایم اما ظاهرا پیمانکار بخشی از تعهدات خود را نسبت به عوامل پروژه انجام نداده است که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پل این پروژه مدتها است که تکمیل شده است و اکنون به صورت آزمایشی در حال استفاده است اما در مسیر پل کارهایی از جمله روشنایی و تکمیل دیواره‌های کناری باقی مانده است که به زودی کار آن به اتمام می‌رسد.

صفری درباره وضعیت دیواره های پل ولایت بیان کرد: دیواره‌های پل ولایت هیچ مشکلی ندارند و اگر ایراداتی وجود داشته باشد قبل از تحویل گرفتن پروژه از پیمانکار باید برطرف شود. هر پروژه‌ای که به اتمام می‌رسد کمیسیون تحویل، پروژه را بازدید می‌کند و اگر نواقص یا ایرادتی وجود داشته باشد به پیمانکار ابلاغ می‌کند تا اشکالات و ایرادات را رفع کند.

وی ادامه داد: تا زمانی که پروژه شرایط و اصول فنی لازم را نداشته باشد، پروژه را از پیمانکار تحویل نمی گیریم و در حال حاضر جای نگرانی در خصوص تردد از پل ولایت وجود ندارد.

در همین رابطه یکی از پیمانکار جزء پروژه پل ولایت اهواز به ایسنا اظهار کرد: بیش از یک سال است که حقوق عوامل این پروژه را پرداخت نکرده‌اند. همچنین دیوارهای این پل دچار مشکل هستند.

وی افزود: شرکت ما، ماگما است ولی پیمانکار حرف ما را گوش نمی‌کند و حدود 100 نفر از عوامل این پروژه حقوق نگرفته اند. در حال حاضر این پروژه نیمه‌کاره است. از سال 90 تاکنون کار می‌کنیم و حتی بیمه را مرتبا رد نمی‌کنند.

وی گفت: نیروهایی که برای این شرکت آورده‌ام کاری به شرکت ندارند و پول‌شان را از من می‌خواهند. این پروژه هشت سال طول کشیده است. پول بیت‌المال را می‌خورند و دوباره کاری می‌کنند و پول ما را نمی‌دهند. در حال حاضر تنها دور برگردان پروژه پل ولایت باقی مانده‌ است اما دیوارهای آن دچار مشکل هستند. مردم هم از این وضعیت خبر ندارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار