سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان:
سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با بیان این که جایگاه پنجمی مناسب تیم ما در لیگ برتر نیست، گفت: امسال محدودیت ها و کمبودها ضربه شدیدی به تیم پالایش نفت آبادان وارد کرد.
کد خبر: ۷۰۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 08 January 2019

خدیجه پوربهبهانی در ابتدا درباره پیروزی تیمش برابر ملی حفاری، صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: می دانستیم که بازی سنگین و پرفشاری برابر حفاری داریم زیرا برای این دیدار به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن مان با کمبود نفر مواجه بودیم، البته حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم از همه لحاظ برای این مسابه به اوج آمادگی رسیده بودند.

وی بیان کرد: در نیمه اول با دریافت یک گل بازنده به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم با نکاتی که بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کرده بودیم، توانستیم سه گل به ثمر برسانیم و برنده این مسابقه باشیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با اشاره به تلاش تیمش برای قرار گرفتن جز چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف، گفت: باتوجه به این که مس رفسنجان نیز در دیدار هفته گذشته خود به برتری رسید، ما همچنان با یک امتیاز اختلاف، در رده پنجم هستیم و مسی ها رده چهارم را در اختیار دارند. ما به صعود به مرحله پلی آف امیدوار هستیم و تا لحظات پایانی آخرین بازی مان نیز برای صعود تلاش می کنیم. در هفته پایانی میهمان نماینده شیراز که در میانه های جدول قرار دارد، هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نفت آبادان تا این جای رقابت ها نتوانسته از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند؟ خاطر نشان کرد: امسال مسایل اقتصادی گریبان گیر تمام باشگاه ها از جمله باشگاه پالایش نفت آبادان شد که با دستور وزارت نفت مبنی بر این که "شرکت های تحت پوشش وزارت نفت امسال تنها می توانند 40 درصد بودجه سال 96 را در ورزش قهرمانی سرمایه گذاری کنند"، فشار سنگینی به تیم های قهرمان وارد کرد و همین باعث شد در جذب بازیکن با مشکل مواجه شویم.

پوربهبهانی ادامه داد: همچنین شاکله تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در سه مرحله دچار تغییر و ریزش شد و یک هفته پیش از آغاز مسابقات توانستیم، اسکلت تیم را شکل دهیم و بعد هم به صورت شناور نفراتی رابه تیم اضافه کردیم. بر این اساس نیز تمرینات تیم به موقع انجام نشد. به هر حال این موارد در عدم نتیجه گیری تیم تاثیرگذار بود، ضمن این که امسال سیاست باشگاه نیز بومی سازی و بومی گرایی بود و ما هم بیشتر به این مقوله پرداختیم.

وی افزود: ما یکسری از بازیکنان استان را هم جذب کردیم ولی بازهم به دلیل مشکات مالی نتوانستیم با آن ها همکاری کنیم و فکر می کنم دو روز قبل از آغاز مسابقات تیم ما شکل گرفت. به هر حال امسال محدودیت ها و کمبودها ضربه شدیدی به پالایش نفت آبادان وارد کرد.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت: همچنین امسال گاها یکسری مشکلات تیم ما را کمی به چالش کشاند که البته با مدیریت خوب سرپرست تیم، کادرفنی و مجموعه باشگاه و شرکت، تیم را رو به جلو حرکت دادیم. به هر حال این رتبه مناسب تیم ما نیست ولی بازیکنان مان علی رغم مصدومیت ها با تمام وجود تلاش می کنند. همچنین جا دارد از آقای عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان و کادر پزشکی این باشگاه بابت همکاری خوب شان قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار