سرپرست فرمانداری ویژه آبادان:
سرپرست فرماندار ویژه آبادان گفت:انهار اروندکنار لایروبی می‌شوند
کد خبر: ۷۰۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 07 January 2019

سید زین العابدین موسوی سرپرست فرماندار ویژه آبادان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه لایروبی انهار اروندرود پس از جنگ تحمیلی به‌صورت اساسی انجام نشده است، اظهارکرد: به همین دلیل انهار اصلی و روستایی مملو از گل و لای شدند و این موضوع لایروبی را کمی دشوار کرده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با بیان اینکه خوشبختانه این مسائل را در جلسات استانی مطرح کردیم، گفت: اخیراً به همراه مدیرعامل بنیاد برکت به‌صورت میدانی از وضعیت موجود بازدید کردیم و عملیات آماده سازی انهار اروند برای لایروبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه همه نهرهای موجود لایروبی می‌شوند، افزود: این 13 نهر با برنامه ریزی بخش خصوصی و با حضور دولت و ارگان‌های غیردولتی لایروبی می‌شوند.

وی در خصوص دژ و خاکریز که 70 کیلومتر مرز آبی ایران با عراق را گرفته است، گفت: متاسفانه پس از اتمام جنگ تا الان فکری برای برداشتن این دژ صورت نگرفته است. اکنون جنگی نداریم و شرایط دیگری است موظف هستیم بخاطر اینکه خدمتی به مردم آبادان داشته باشیم این خاکریز را به هر نحوی که هست، برداریم.

موسوی با اشاره به اینکه این موضوع در جلسه شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح در حال بررسی است تا ما شاهد حذف این خاکریز که سراسر مرز ما را با عراق گرفته باشیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار