رئیس اتحادیه نانوایان اهواز از الزام نصب تابلو وزن نان، نوع پخت، قیمت و سایر موارد مورد نیاز در نانوایی‌ها خبرداد.
کد خبر: ۷۰۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 07 January 2019

امیر دهقان در خصوص وزن نان اظهار کرد: تابلوهایی برای نانوایان طراحی شده است که در آن تابلوها وزن نان، نوع پخت، قیمت و سایر موارد مورد نیاز مشخص شده است و از این پس نانوایان ملزم به نصب این تابلوها در معرض دید خریداران هستند.

وی افزود: این تابلوها در حال آماده سازی برای نصب هستند و در روزهای آینده در اختیار نانوایان در سطح شهر اهواز قرار خواهند گرفت. بر روی این تابلوها تلفن 124 نیز برای ثبت شکایت مردمی نوشته شده است تا مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به ما گزارش دهند.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز تصریح کرد: ممکن است نانوایانی باشند که از شرایط سوء استفاده کنند و تخلفاتی در بحث کم فروشی انجام دهند. در این زمینه قطعا با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد و در صورتی که به تذکر اتحادیه توجه نشود، پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی گزارش خواهد شد.

دهقان با اشاره به وزن چانه انواع نان عنوان کرد: وزن یک چانه نان تافتون به صورت آزاد و دولتی 180 گرم، نان خراسانی 300 گرم، نان لواش دولتی و آزاد 150 گرم، نان سنگک دولتی و آزاد 600 گرم و نان بربری 400 گرم است. هر نان پس از پخت با توجه به میزان برشته شدن، از وزن آن کاسته می‌شود و مردم باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی در خصوص بازرسی‌ها در بحث تخلفات کم فروشی نان خاطرنشان کرد: اهواز را به 8 منطقه شهرداری تقسیم‌بندی کرده‌ایم و در این زمینه بازرسان به صورت دوره‌ای نسبت به بازرسی از نانوایان اقدام می‌کنند. همچنین این بازرسان کار شناسایی نانوایی‌های غیر مجاز را نیز انجام می‌دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نانوایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار