مسوول خوزستانی رشته کبدی در جنوب غرب کشور گفت: قصد داریم جشنواره ها و مسابقاتی را جهت توسعه و پیشرفت ورزش کبدی در جنوب غرب کشور برگزار کنیم.
کد خبر: ۷۰۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 07 January 2019

کمال سعدی‌آل‌کثیر با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی برای استان های جنوب غرب کشور، اظهارکرد: اولین مسابقات کبدی جنوب غرب کشور را با هماهنگی فدراسیون، تحت عنوان یک جشنواره در یکی از استان های جنوب غرب کشور برگزار خواهیم کرد. هدف ما از برگزاری این جشنواره ها و مسابقات، توسعه و پیشرفت ورزش کبدی در جنوب غرب کشور است

وی عنوان کرد: به زودی نیز به استان های جنوب غرب کشور خواهیم رفت تا ضمن بازدیدی از امکانات آن ها، جلساتی را در این استان ها جهت رشد و توسعه رشته کبدی داشته باشیم.

مسوول کبدی جنوب غرب کشور گفت: به دنبال همگرایی و هماهنگی در استان های جنوب غرب کشور هستیم تا بتوانیم با توجه به توانمندی های که در این استان ها وجود دارد، برنامه های خوبی را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای مشترک جهت تقویت استان های جنوب غرب کشور نیز یکی دیگر از برنامه های ما است. همچنین برگزاری کارگاه ها، همایش ها، سمینار و دوره های مربیگری و داوری جهت ارتقای استان های جنوب غرب کشور یکی دیگر از برنامه های هدفمند ما محسوب می شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار