مهرعلیزاده تاکید کرد:
قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: نظام برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با نظام برنامه‌ریزی توسعه استان خوزستان هماهنگی بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۷۰۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 07 January 2019

یدالله مهرعلیزاده اظهار کرد: با صحبت‌هایی که با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام گرفته است، به دنبال آن هستیم تا دبیرخانه تلفیقی برنامه‌ریزی نفت و معاونت اقتصادی استانداری خوزستان را تشکیل دهیم.

وی افزود: در این زمینه با تشکیل دبیرخانه تلفیقی برنامه‌ریزی نفت و معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، شیوه‌های تأثیرگذاری برنامه عملیاتی مناطق نفت‌خیز و مسایل توسعه‌ای استان در زمینه‌های صنایع پایین دستی نفت بررسی و پایش خواهند شد.

قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنین با تشکیل این دبیرخانه، مسایلی مانند حمایت عملی از مدل اجرایی «منطقه فناوری انرژی خوزستان»، شرکت‌های ساخت و تولید قطعات و فناوری‌های نفتی، ارتباط دانشگاه‌های استان با شرکت‌های نفتی و توسعه فناوری استان و پروژه‌های مسئولیت اجتماعی بررسی و رصد می‌شوند.

مهرعلیزاده ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا نظام برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با نظام برنامه‌ریزی توسعه استان خوزستان هماهنگی بیشتری داشته باشد و با تشکیل این دبیرخانه قطعا به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت بر اساس ظرفیت موجود از اجرای طرح هایی که با اهداف و سیاستهای کلان استان و همچنین سیاستهای اقتصاد مقاومتی همخوانی دارد، حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار