مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به گلایه‌های دامداران از شرکت پشتیبانی امور دام در بحث سهمیه‌بندی نهاده‌های دامی، گفت:نحوه توزیع نهاده‌های دامی به هیچ وجه در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام نیست و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.
کد خبر: ۷۰۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 07 January 2019

هادی سلامات در خصوص توزیع نهاده‌های دامی در استان اظهار کرد: نهاده‌های دامی که وارد و در استان توزیع می‌شود، در راستای تنظیم بازار است نه تامین بازار و به همین دلیل میزان آن کم است.

وی افزود: سهمیه نهاده‌های دامی در بحث کنجاله سویا، ذرت دامی و جو دامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی مشخص می‌شود و این سازمان به ما اعلام می‌کند که به هر بخشی چه میزان تعلق بگیرد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: شرکت پشتیبانی سهمیه استان در بحث نهاده‌های دامی را ماهانه به هر میزانی که باشد، به سازمان جهاد کشاورزی تحویل می‌دهد و این سازمان در خصوص توزیع آن تصمیم‌گیری می‌کند و پشتیبانی امور دام هیچ نقشی در میزان سهمیه‌بندی ندارد.

سلامات با اشاره به گلایه‌های دامداران از شرکت پشتیبانی امور دام در بحث سهمیه‌بندی ناعادلانه نهاده‌های دامی عنوان کرد: شکل و میزان توزیع نهاده‌های دامی هر شهرستان به هیچ وجه در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام نیست و ما نقشی در این سهمیه‌بندی نداریم.

وی با بیان این‌که سهمیه نهاده‌های دامی که ماهانه به استان اختصاص داده می‌شود، کافی نیست، گفت: نیاز استان بسیار بیشتر از سهمیه‌ای است که به آن تعلق می‌گیرد اما در کل این میزان از نهاده‌های دامی که وارد استان می‌شود صرفا برای تنظیم بازار است. 

 

منبع: ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار