مدیرعامل سازمان عمران ساحلی کارون
مدیرعامل سازمان عمران ساحلی کارون با رد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه کارون گفت: مجوز احداث 4 مجموعه تفریحی گردشگری در دوره استاندار سابق گرفته شد و مجوز احداث پل طبیعت نیز دراین دوره اخذ شد.
کد خبر: ۷۰۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 07 January 2019

علیرضا شربت‌دار مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون با رد انجام ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه کارون اظهار کرد: مجوز احداث 4 مجموعه تفریحی گردشگری در دوره مقتدایی استاندار سابق گرفته شد؛ مجوز احداث پل طبیعت نیز در زمان غلام‌رضا شریعتی استاندار فعلی گرفته شد.

وی با تأکید بر مجوز دار بودن پروژه‌های ساحل کارون، افزود: هر سازه پایداری که در حریم رودخانه ساخته شود باید مجوز وزارت نیرو داشته باشد.

مدیرعامل سازمان عمران ساحلی کارون با اشاره به 4 مجموعه تفریحی که در ساحل کارون احداث‌شده است، عنوان کرد: اکنون با دستور به وزارت کشور تمام سازمان‌های عمران ساحلی در استان‌ها باید به شهرداری‌ها واگذار شود و به همین دلیل سازمان عمران ساحلی کارون به دلیل واگذاری به شهرداری در مرحله تغییر و تحول است و پروژه خاصی برای اجرا ندارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از پیگیری برلی تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه کارون خبر داده بود و گفت: ساخت‌وسازها در صورتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند که شرایط فنی مدنظر ما را رعایت کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار