نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس:
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: علی‌رغم این‌که امسال هم سطح بودجه ابلاغی برای استان خوزستان رقم بالایی است اما معمولا همه بودجه ابلاغی به خوزستان محقق نمی‌شود و ممکن است در یک سال 30 و یا 40 درصد بودجه محقق شود.
کد خبر: ۷۰۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 06 January 2019

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر با اشاره به مبلغ قابل‌توجه بودجه استان خوزستان، اظهار کرد: تلاش شده تا با برنامه‌ریزی، اعتبارات خوبی برای استان اختصاص پیدا کند؛ به‌خصوص در حوزه اصلاح شبکه آب شرب شهرها، سیستم فاضلاب، مسائل درمانی و ورزشی و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی اعتبارات اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی افزود: علی‌رغم این‌که امسال هم سطح بودجه ابلاغی برای استان خوزستان رقم بالایی است اما تحقق همه بودجه تا پایان سال مالی نکته اصلی این موضوع است؛ معمولاً 100 درصد بودجه محقق نمی‌شود، ممکن است در یک سال 30 درصد و یا 40 درصد بودجه محقق شود؛ تحقق میزان بیشتری از بودجه می‌تواند به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان کمک کند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: در استان خوزستان مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف وجود دارد و حتی اگر در شرایطی 100 درصد بودجه اختصاص‌یافته نیز محقق شود، جواب‌گوی مشکلات استان نیست.

وی گفت: سرفصل هزینه‌های جاری مانند حقوق، دستمزد و مزایای سازمان‌های دولتی نیز در آن نهفته است و همه بودجه به بخش عمرانی تعلق نمی‌گیرد. سازمان مدیریت می‌تواند آمار میزان بودجه محقق شده را اعلام کند، البته هنوز سال مالی پایان نیافته است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: اقبال محمدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار