زیور بابایی پس از اولین شکست در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور:
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌‌که نبود بازیکنان اصلی‌مان در عملکردمان در دیدار برابر پالایش نفت آبادان تاثیرگذار بود، گفت: تیم آبادان در هفته‌های اخیر روی فرم آمده است و برابر ما نیز خیلی خوب کار کردند و مزد عملکرد خوب‌شان را هم گرفتند.
کد خبر: ۷۰۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 08 January 2019

زیور بابایی درباره اولین شکست تیمش در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: در هفته بیست و یکم لیگ برتر میهمان تیم پالایش نفت آبادان بودیم که متاسفانه پیش از این دیدار سه بازیکن‌مان دچار سرماخوردگی شدید شده بودند و برهمین اساس هفت هشت روز اصلا تمرین نداشتند.

وی ادامه داد: برای بازی با نفت آبادان، فاطمه رحمتی به خاطر سرماخوردگی اصلا پزشک به او اجازه بازی را نداد و فهیمه زارعی و فرشته خسروی نیز باوجود این‌که شرایط لازم را نداشتند برای ما بازی کردند ولی کارایی‌شان مانند همیشه نبود. البته سایر بازیکنان تلاش خود را کردند و در نیمه اول نیز با یک گل برنده به رختکن رفتیم ولی در نیمه دوم نبود بازیکنان اصلی‌مان در عملکردمان تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: تیم آبادان نیز در هفته‌های اخیر روی فرم آمده است و برابر ما نیز خیلی خوب کار کردند و مزد عملکرد خوب‌شان را هم گرفتند که من هم بعد بازی به آن‌ها خسته نباشید و تبریک گفتم. نمی‌دانم آبادان بتواند در نهایت جزو چهار تیم صعودکننده به پلی‌آف باشد یا نه. در کل هفته پایانی حساس است و ما هم دوست داریم که آبادان دیگر نماینده دیگر استان هم به پلی‌آف برسد.

وی عنوان کرد: ملی‌حفاری هم اگر در بازی هفته پایانی این مرحله از لیگ برتر به پیروزی برسد، به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی‌آف خواهد شد. بازی پایانی ما نیز با تیم شهرداری رشت در اهواز است که حریف تیم خوبی است و دست و پا بسته نیست.

بابایی درباره اضافه شدن مرحله پلی‌آف به فصل جاری لیگ برتر نیز گفت: برای اولین بار است که پلی‌آف به لیگ برتر اضافه شده است و حُسن‌هایی دارد، البته در مجموع باید مسابقات به اتمام برسد تا ببینیم معایب و مزایای آن چه بوده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار