در آیین افتتاح 'میز خدمت' در مجتمع بیمه سلامت :
مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: هم اکنون 2 میلیون و 165هزار خوزستانی معادل 40درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه سلامت هستندکه از این تعداد 1.3میلیون نفر روستایی هستند.
کد خبر: ۶۹۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 06 January 2019

علی خسروی در آیین افتتاح 'میز خدمت' در مجتمع بیمه سلامت در اهواز افزود: ارایه خدمات باکیفیت ، جلوگیری از اتلاف وقت مردم ، دسترسی بهتر و آسان تر افراد زیرپوشش در محیطی مناسب تر از اهداف مهم راه اندازی میز خدمت در اداره کل بیمه سلامت خوزستان است.

به گزارش"تابناک" وی با بیان اینکه دریافت خدمات باکیفیت از حقوق اساسی مردم است بیان کرد:مطالبه گری می تواند سطح خدمت رسانی به مردم را ارتقا دهد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در ادامه با بیان اینکه میز خدمت در بیمه سلامت از استانداردهای لازم و نظارت کارآمد برخوردار است افزود:با همه توان از حقوق مردم و بیمه شدگان حمایت می کنیم.وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی میز خدمت ، یکی از مطالبات به حق مردم که دریافت خدمات بهتر است تحقق یابد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: بیماران بستری در بیمارستان های دولتی و وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی نیازی به ارایه دفترچه سلامت ندارند.

خسروی گفت: این بیماران تنها با ارایه شماره ملی به مراکز درمانی ، می توانند خدمات درمانی با تعرفه دولتی استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: هم اکنون 2 میلیون و 165هزار خوزستانی معادل 40درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه سلامت هستندکه از این تعداد 1.3میلیون نفر روستایی هستند.

خسروی در ادامه با اشاره به اینکه بیمه سلامت خوزستان پارسال از نظر پرداختی ها به موسسات و مراکز درمانی در رده آخر کشوری قرار داشت گفت:هم اکنون با تغییرات ساختاری که در بخش پرداختی ها ایجاد شده تلاش می شود دیون به سرعت تسویه حساب شود.

همایون یوسفی در حاشیه افتتاح افزود: بر اساس بودجه سال آینده که توسط رییس جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شده خوزستان جزو استان هایی است که بیشترین بودجه را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

وی گفت: در همه ردیف های بودجه از جمله بخش سلامت خوزستان اعتبارات در خور توجهی پیش بینی شده و در جلسات کمیسیون تلفیق، نمایندگان استان تلاش خواهند کرد این اعتبارات در بودجه سال 1398 مصوب شود.

این نماینده مجلس بدون اشاره به سقف اعتبارات سال آینده استان خوزستان ابراز امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات خوزستان در بودجه سال 1398 ، وضعیت معیشتی و رفاهی مردم استان بهبود یابد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به اهمیت بخش سلامت و درمان استان و چالش ها و مشکلاتی که مردم با این بخش دارد نیز اشاره کرد و افزود: تلاش می شود از جیب مردم کمتر برای امور درمانی هزینه شود تا وضعیت سلامت و معیشت شهروندان ارتقا یابد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان اهتمام ویژه ای به بخش سلامت دارند و تلاش می کنیم سقف اعتبارات بخش سلامت در بودجه سال آینده با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها کاهش نیابد.

نماینده مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره راه اندازی میز خدمت در بیمه سلامت خوزستان، به دستگاه های اجرایی و اداری خوزستان که بیشترین حجم مراجعات را دارند توصیه کرد میز خدمت به منظور تکریم ارباب رجوع راه اندازی کنند.

یوسفی ، بخش سلامت و درمان را یکی از دغدغه های اصلی مردم بیان کرد و افزود: از هرگونه اقدامی که منجر به بهبود وضعیت خدمت رسانی در بخش سلامت و درمان در استان خوزستان است حمایت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار