رییس دپارتمان داوران با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در تست‌گیری داوران لیگ دسته اول گفت: در تست‌گیری داوران اتفاقاتی رخ داد که دور از شان داوری بود.
کد خبر: ۶۹۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 05 January 2019

داود رفعتی درباره اتفاقاتی که در تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ یک فوتبال رخ داد، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به گزارشات رسیده اتفاقات ناخوشایندی در روز تست‌گیری داوران لیگ دسته اول فوتبال رخ داد.

او در ادامه بیان کرد: عباس راکی که مسبوق به سابقه نیز بوده است اخطار اول را زمانی می گیرد که قبل از سوت حرکت کرده است و این عمل در بار دوم نیز رخ می‌دهد و از زمین تست اخراج می‌شود. متاسفانه از لحاظ روانی این داور به هم می‌ریزد و کنترل خود را از دست می‌دهد و رفتارهای زشت و ناخوشایندی از وی سر می‌زند.

رفعتی افزود: کمیته داوران پرونده این داور متخلف را سریعا به کمیته اخلاق ارجاع داده است تا در اسرع وقت مراجع قضایی فدراسیون به تخلفات وی رسیدگی کند. ضمنا این که راکی رییس هیات فوتبال شهرستان ایذه نیز هست و مطمئنا کمیته اخلاق تصمیم‌گیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

رییس دپارتمان داوران در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران همیشه تلاش می‌کند تا بهترین شرایط را برای برگزاری دوره‌های توجیهی برای داوران در نظر بگیرد.

از ۱۲۰ داور و کمک داور لیگ دسته اول فوتبال که در این کلاس شرکت کردند، ۱۶ نفر از آن‌ها نتواستند تست‌های آمادگی جسمانی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند که به نظر آمار قابل قبولی است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار