فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):
فضلی بیان کرد: مردم در حماسه 9 دی آبی بر آتش فتنه ریختند و دودمان فتنه را جمع کردند. در واقع حماسه 9 دی یک یوم الله و ۲۲ بهمن دیگری است. البته که در ۲۲ بهمن سال 88 نیز شیطنت‌هایی وجود داشت اما مردم همه خباثت‌ها را خنثی کردند.
کد خبر: ۶۹۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 03 January 2019

مراسم گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرداری اهواز و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران با حضور شهردار اهواز ، آیت‌الله شفیعی،سخنرانی سردار علی فضلی و همچنین حماسه‌سرایی صادق آهنگران، صبح چهارشنبه در تالار امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ سردار علی فضلی، در تبین فتنه با اشاره به ماجرای سقیفه و تشابه آن به فتنه۸۸، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به مضمون امام، 3پایه دارد، که قرآن، عترت و مردم‌اند، یعنی همه شمایی که دل در گرو دین خدا دارید و اهل بصیرت هستید. در صدر اسلام آمده است با رحلت رسول مکرم(ص)، گروهی به اسم سقیفه که به تعبیر امروزی ما می‌شود گروه کودتاچی، می‌خواستند امامت و خلافت را از امام علی(ع) و فرزندان معصومشان غصب کنند و ریسمان به گردن حضرت افکندند و برای بیعت او را به مسجد بردند.

 وی افزود:حضرت فاطمه زهرا(س)، این شهیده در رکاب امامت و ولایت، مانع کار سقیفه‌ای‌ها می‌شود و به همراه حسنین به در خانه خواص می‌روند و از آن‌ها دعوت می‌کنند که برای بیعت با حضرت به میدان بیایند، روز اول و دوم دعوت، کسی نیامد به نقل تاریخ روز پنجم، 11نفر برای بیعت آمدند و دیری نگذشت که چند تن از بیعت‌کنندگان بیعت‌شکنی کردند و در مقابل حضرت ایستادند، که به علت مطامع دنیوی و دلبستگی به فرزندان بود؛ تا جایی که جنگ‌هایی را نیز به حضرت تحمیل کردند.

 

فرماندهوی عنوان کرد: در سال ۸۸ مردم انتخابات عظیم و باشکوهی رقم زدند اما فتنه‌گران و عناصر غرب‌زده شیرینی این انتخابات را به کام مردم ایران تلخ کردند و با نیت ناپاک خود از نیت پاک مردم سوءاستفاده کردند. 

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند که اگر در انتخابات رای نیاوردند باب تقلب را مطرح کنند و در این خصوص سازمانی با حدود 200 هزار نفر سامان‌دهی کردند. سران‌فتنه اقدام به تظاهرات کردند و به مراکز مختلفی حمله‌ور شدند و هدف کشته‌سازی داشتند.

فضلی ادامه داد: مردم پای صندوق‌های رای بودند که آقای موسوی گفت که من برنده انتخابات هستم این در حالی است که هنوز زمان زیادی تا پایان رای‌گیری مانده بود اما وی با چه اطلاعاتی این حرف را زده است؟ همه این اقدامات زمینه‌چینی برای انتشار فرخوان بود تا در صورتی که رای نیاوردند مردم را به حفاظت از رای‌های خود دعوت کنند اما پس از رای‌گیری  مشخص شد که تنها کمی بیش از ۳۰ درصد به وی رای داده بودند.

وی افزود: آیا اساسا تقلب در انتخابات ممکن است؟ هیچ سازوکاری برای تقلب در انتخابات وجود ندارد مگر یک راه‌حل و اینکه بگویند مقابل این فرد چه کسی بوده است یا در چه جایی بیشتر رای آورده است که پس از این شکایتی تنظیم می‌شود و در نهایت انتخابات این صندوق‌ها باطل می‌شود که در نهایت حتی اگر صندوق‌ها باطل شوند تغییری در سرنوشت انتخابات ایجاد نمی‌شود.  دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) بیان کرد: در فتنه سال1388 پیروز اصلی این میدان، مردم بودند و برخی از مسوولین مردود شدند؛ در این فتنه بزرگ و عمیق که غرب‌گراها و نفوذی‌هایی از ابتدای انقلاب نفوذ داشتند آرام آرام پرده‌هایی از اعماق فتنه‌گرانه و دشمنی آن‌ها به قرآن، عترت و این مردم عریان شد.

وی افزود: سال88 یک انتخابات باشکوه و کم‌نظیر از حیث حضور مردم و اقتدار آنان بود اما سران فتنه می‌خواستند حلاوت این حضور حماسی و گسترده را در پای صندوق‌های انتخاباتی به کام مردم تلخ کنند؛ این‌ها از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند منتهی ظاهر آراسته‌ای داشتند، برنامه آن‌ها این بود که اگر در انتخابات رای آوردند که خب اما اگر رای نیاوردند اعلام تقلب کنند و برای اعلام تقلب نیروهای خود را سازمان‌دهی کردند.

فضلی، عنوان کرد: ایدئولوژی آن‌ها می‌گفت باید کشته‌سازی شود تا تحریک احساسات مردم اتفاق بیفتد؛ قریب به 8ماه، به اندازه 8سال دفاع مقدس، رعب و وحشت ایجاد کرده بودند؛ بخش‌هایی از شهر را مردم جرات نمی‌کردند عبور کنند، ناامنی را بر زنان و کودکان، بر کوچک و بزرگ و بر این مردم روا داشتند؛ اما به مانند دوران دفاع‌مقدس، هر شب بسیجی‌ها در خیابان‌ها حضور داشتند و داوطلبانه برای دفاع می‌آمدند چرا که ما این حجم از هجمه‌ها و فتنه‌گری‌ها را پیش‌بینی نمی‌کردیم و اگر عنایت خداوند و حضور گسترده و عاشقانه مردم نبود حماسه بزرگ 9دی رخ نمی‌داد؛ مردم به سرعت خودشان را از صف سران فتنه جدا کردند و درود خدا بر مردمی که برای دفاع از دین خدا از هم سبقت گرفتند.

 

منصور کتانباف، شهردار اهواز، اظهار کرد: همه ما به نوعی مدیون شهدا هستیم، بالاخص شهدایی که برای شکل‌گیری انقلاب، دفاع‌مقدس و حراست و حفاظت از حریم آل‌الله به شهادت رسیدند؛ خداوند انشالله همه شهدا را با امام شهدا محشور کند و امیدواریم بتوانیم بنده راه همه شهیدان و سرباز خوبی برای رهبری باشیم.

 در پایان این مراسم از خانواده 4شهید مدافع حرم و جمعی از فعالان بسیج شهرداری تقدیر به عمل آمد؛ همچنین حاج صادق آهنگران با حماسه‌سرایی‌های خود فضای مراسم را کرب و بلایی کرد و هم‌نوایی "لبیک یا حسین" جمع با خانواده‌های شهدا، دل‌های مشتاق را به لرزه درآورد.

برچسب ها: سردار علی فضلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار