فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پس از گذشت پنج ماه از برگزاری مجمع انتخابات هیات استان کرمانشاهT به دلیل احراز تخلف در انتخابات این مجمع رای به ابطال آن داد.
کد خبر: ۶۹۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا منطقه کرمانشاه، مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه 12 تیر امسال پس از گذشت شش ماه از پایان دوره ریاست آن برگزارشد و 9 نفر از مجموع 14 عضو این مجمع از بین محمدجواد کرانی(سرپرست هیات) و مسعود قلعه سفیدی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه، به مسعود قلعه سفیدی رای دادند و این کاندیدا با کسب بیشترین آراء به عنوان رئیس جدید هیات انتخاب شد.

بلافاصله پس از برگزاری مجمع محمدجواد کرانی دیگر کاندیدای این مجمع نسبت به بروز برخی تخلفات در انتخابات مجمع به فدراسیون اعتراض کرد.

بررسی ادعاهای تخلف پنج ماه طول کشید و در این مدت محمد جواد کرانی با حکم رئیس فدراسیون کماکان به عنوان سرپرست هیات عهده دار اجرای امور بود.

آخرین نشست بررسی تخلفات مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه، عصر دیروز (یازدهم دی) با حضور نمايندگان دفتر امور مشترك فدراسيون هاي ورزشي، بازرسي وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان كرمانشاه و کاندیدای معترض در دفتر رياست فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني برگزارشد و درنهایت با بررسی و کارشناسی های بعمل آمده در خصوص تخلف در مجمع انتخاباتی استان کرمانشاه و تائید این ادعا، رای به ابطال انتخابات این مجمع دادند.

محمدجواد کرانی سرپرست هیات استان و کاندیدای معترض در گفت و گویی با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه در خصوص جزئیات این نشست، عنوان کرد: زمانی که مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه برگزارشد در چینش اعضای مجمع تخلفاتی رخ داد که از جمله آن می توان به عدم به روز بودن لیست نماینده مربیان بانو، داوران و قهرمانان اشاره کرد.

وی افزود: از سوی دیگر اداره کل ورزش و جوانان استان لیست نهایی اعضای مجمع را برای تائید به فدراسیون ارسال نکرده بود و مسئولان این اداره خود اقدام به تائید اعضا کرده بودند.

سرپرست هیات اتومبیلرانی کرمانشاه بااشاره به بررسی های کارشناسی فدراسیون در رابطه با تخلفات این مجمع طی ماه های گذشته، یادآورشد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در نهایت با محرز شدن تخلف در این مجمع رای به ابطال آن داد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اتمام دوره سرپرستی‌ام در این هیات، ریاست فدراسیون امروز(چهارشنبه) حکم سرپرستی‌ام را تمدید خواهد کرد تا مقدمات برگزاری مجدد مجمع را فراهم کنیم.

کرانی با بیان اینکه در تلاشیم تا ظرف یک ماه آینده مجمع برگزارشود، گفت: درصورت موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری انتخابات مجمع با رقابت همان دو کاندیدای قبلی انجام خواهد گرفت. البته این بار لیست اعضای مجمع باید توسط فدراسیون به تائید برسد.

 

محمود صیدانلو رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز با اشاره به برگزاری مجمع هیات کرمانشاه طی چند ماه گذشته و اعتراض یکی از کاندیداها مبنی بر بروز تخلفات در این مجمع، گفت: در راستای رسیدگی به این اعتراض، دیروز نشستی در محل فدراسیون برگزار و موارد تخلف مورد ادعا بررسی شد و در پایان این نشست با احراز تخلفات صورت گرفته رای به تجدید مجمع داده شد.

وی افزود: مجمع انتخابات این هیات با همان دو کاندیدا ظرف یک ماه آینده برگزار می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار