عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مشکلات کنونی اهواز و آبگرفتگی در برخی مناطق این شهر، گفت: مشکلات کنونی ناشی از عدم وجود زیرساخت و پیشروی در ساخت‌وسازهای غیرمجاز بوده است.
کد خبر: ۶۹۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 30 December 2018

سید ناصر موسوی‌نژاد در خصوص مشکلات آبگرفتگی برخی مناطق اهواز پس از هر بارندگی، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه عوامل شهرداری نسبت به ریزش لوله‌ها در منطقه 6 شهرداری اهواز به شرکت آبفا تذکر داده‌اند اما در پی بارش اخیر به علت فرسودگی، لوله‌های بیش از 10 خیابان در این منطقه ریزش کرده‌اند. با کمترین باران، این مناطق زیر آب می‌روند و اکنون با وقوع این مشکلات، نیروهای شرکت آبفا وارد کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه شکسته شدن لوله‌ها از انتقال آب‌های سطحی خیابان‌ها جلوگیری می‌کند، افزود: از نخستین بارندگی تاکنون در اکثر خیابان‌های منطقه 6 شهرداری اهواز از جمله کیانشهر فاضلاب سرازیر می‌شود. در منطقه 6، سه کیلومتر حفاری شد تا توانستیم آب را از خیابان‌ها به سمت دشتی که در غرب اهواز قرار گرفته است، هدایت کنیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: فاجعه بدتر از آبگرفتگی معابر در منطقه کیان‌شهر اهواز، در مناطق کوی‌سیاحی، مندلی، ملاشیه و عین 2 دیده می‌شود. در این مناطق آب دقیقا پشت منازل مردم دپو می‌شود.

موسوی‌نژاد گفت: مشکلات کنونی به علت عدم وجود زیرساخت و پیشروی در ساخت‌وسازها بوده است. عدم اشرافیت شهرداری و سازمان‌های دولتی بر این ساخت‌وسازهای غیرمجاز این بوده که این مناطق جزو محدوده شهری اهواز محسوب نمی‌شدند و تنها شش ماه پیش به اهواز الحاق شده‌اند.

وی گفت: شهر اهواز شاهد مشکلات و معضلات زیادی است و مردم به علت فشارهای اقتصادی بدون وجود زیرساخت در این مناطق سکونت کردند.

موسوی‌نژاد گفت: متاسفانه دولتمردان به فکر اهواز نیستند. شهر اهواز پتانسیل اقتصادی کل کشور محسوب می‌شود و اگر ناامن شود کل کشور ناامن خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار