مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به کشت سیب زمینی در این شهرستان گفت: کشاورزان امسال در سطح 50 هکتار از اراضی کشاورزی شوشتر سیب زمینی کشت می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 30 December 2018

ایرج بادپیما با اشاره به کشت سیب زمینی در شهرستان شوشتر اظهار کرد: کشت سیب زمینی در سطح 50 هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است و در حال حاضر کشاورزان مشغول به کشت این محصول در زمین‌های کشاورزی خود هستند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال کشت سیب زمینی از روزهای ابتدایی دی ماه در شهرستان آغاز شد و روند کشت آن تا نیمه دوم دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی امسال و میزان بارندگی در شهرستان، پیش بینی می‌کنیم که عملکرد این محصول در هر هکتار حدود 40 تن باشد و بر این اساس بتوانیم حدود 2 هزار تن سیب زمینی در شهرستان تولید کنیم.

بادپیما ادامه داد: برداشت محصول سیب زمینی از مزارع شهرستان در خرداد سال آینده آغاز می‌شود و اگر شرایط تامین آب و همچنین شرایط آب و هوایی مناسب باشد، شاهد تولید خوب این محصول در شهرستان خواهیم بود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر خاطرنشان کرد: سال گذشته سطح زیر کشت سیب زمینی در شوشتر حدود 50 هکتار بود و در این زمینه کشاورزان توانستند از اراضی زیر کشت، حدود 2 هزار تن محصول برداشت کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کشت سیب زمینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار