در هفته دوازدهم ليگ دسته اول ايران رقم خورد
تيم فوتبال اميد صباي قم با پيروزي مطمئن در هفته دوازدهم ليگ دسته اول فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور به بازگشت مجدد به ليگ برتر اميدوار شد.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 30 December 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که دیدارهای دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور نتایچ چندان خوبی برای نماینده قم به همراه نداشت، صبای قم که سال قبل در لیگ برتر بود و امسال به دنبال بازگشت مجدد به این لیگ است، در هفته دوازدهم یک پیروزی مطمئن کسب کرد تا امیدهای خود را برای صعود زنده کند.

صبای قم به واسطه کسب پیروزی شیرین و دلچسب خود در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، اکنون تیم پنجم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود اما همچنان شانس صعود از این مرحله را دارد، در حالی که با هشت تیم دیگر هم‌گروه است و از جمع آنها دو تیم بالا خواهد رفت.

تیم امید صبای قم که با مربی با دانش و جوان خود یعنی مسعود خسروی نتایج موفقی در این لیگ کسب کرده، بازی این هفته خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم بعثت کرمانشاه برگزار کرد و با عملکرد درخشان بازیکنان خود به برتری قاطع سه بر صفر دست یافت.

با توجه به نتایجی که در این هفته از بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور رقم خورد، در گروه دوم مقدماتی تیم سپاهان اصفهان با 34 امتیاز صدرنشین است، آلومینیوم سازی اراک با 26 امتیاز در مکان دوم، خیبر خرم‌آباد با 19 امتیاز در رتبه سوم و دو تیم 18 امتیازی فولاد نوین یزد و صبای قم در رده‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند.

صبای قم در 12 بازی خود پنج برد، سه تساوی، چهار باخت، 18 گل زده، 20 گل خورده، تفاضل گل منفی دو و 18 امتیاز دارد، در حالی که تفاضل گل تیم نوین فولاد یزد مثبت چهار است و این دو تیم بازی برگشت خود را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به میزبانی صبا برگزار می‌کنند.

صبای قم بازی بعدی خود از رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور باید در میهمانی تیم شهرداری تبریز به میدان برود، دیداری که جمعه این هفته برگزار می‌شود و تبریزی‌ها با هشت امتیاز هم اکنون تیم رده هشتم جدول 9 تیمی گروه نخست محسوب می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار