شهاب پیشانی دار عنوان قهرمانی چهارمین راند رقابت های فرمولا دریفت کشور را کسب کرد و مهربد شاملی مقام سوم مسابقات کارتینگ کشور را به دست آورد.
کد خبر: ۶۹۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 29 December 2018

حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: چهارمین راند رقابت های دریفت کشور روز گذشته با حضور اتومبیلرانان بیش از هفت استان در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: خوزستان نیز به عنوان محور اصلی و پایتخت دریفت کشور با بیشترین شرکت کننده در این مسابقات حضور داشت که پس از رقابت سنگین و نزدیکی که بین ورزشکاران بود، شهاب پیشانی دار، قهرمان سال گذشته دریفت کشور موفق شد به مقام اولی برسد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: در تلاش هستیم تا راند پنجم و پایانی این رقابت ها را که اوایل اسفندماه برگزار خواهد شد در اهواز میزبانی کنیم. امیدوارم عنوان قهرمانی سال 97 این مسابقات نیز به پیشانی دار برسد.

وی بیان کرد: سه نفر برتر سال 97 نیز به رقابت های بین المللی توکیو ژاپن اعزام خواهند شد که امیدوارم پیشانی دار به عنوان نفر نخست به این مسابقات اعزام شود.

عباسی در ادامه نیز گفت: همچنین راند پایانی مسابقات قهرمانی کارتینگ کشور روز گذشته در تهران برگزار شد که خوزستان در کلاس جونیور توسط مهربد شاملی به مقام سوم رسید. ان شاءالله قهرمانی سال آقای شاملی نیز پس از بازبینی فیلم های تمامی راندها اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار