سرپرست فرمانداری هویزه عنوان کرد:
سرپرست فرمانداری هویزه با اشاره به خطر وارد آمدن آسیب به دایک مرزی هویزه در بارندگیها گفت: در مخزن شماره دو، بیش از پنج نقطه خطرآفرین وجود دارد که انتظار می‌رود متولیان حفاظت از دایک، حداقل امکانات مورد نیاز را جهت مقابله با خطر، در این پنج نقطه دایک مرزی هویزه دپو کنند.
کد خبر: ۶۹۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 27 December 2018

قاسم موسوی در جلسه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برای نقاط آسیب‌پذیر و خطرآفرین برنامه ریزی خواهیم کرد اما مشکل فعلی مربوط به وضعیت دایک مرزی هویزه است که در سیل سال 95، در این منطقه مخزن شماره دو تالاب هورالعظیم با 30 کیلومتر طول دچار اتفاقاتی شد.

وی با اشاره به آسیب وارده به دایک مرزی هویزه در بارندگیهای اخیر افزود: در سال 95 حدود 20 روز زمان برد تا دایک مسدود شود اما خوشبختانه امسال در چهار تا پنج روز دایک مسدود شد ولی روزانه بیش از چهار تا پنج میلیون مترمکعب آب از منطقه خارج شد در حالی که باید این میزان آب در تالاب‌ها باشد.

سرپرست فرمانداری هویزه گفت: در مخزن شماره دو، بیش از پنج نقطه خطرآفرین وجود دارد که انتظار می‌رود متولیان حفاظت از دایک، حداقل امکانات مورد نیاز را جهت مقابله با خطر، در این پنج نقطه دایک مرزی هویزه دپو کنند.

موسوی بیان کرد: در باران‌های اخیر در دو روستای جفیر سیلاب رخ داده بود که انتظار داریم در حوزه هویزه، رفیع و روستاهای مرتبط با ما همکاری داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار