نوراله حسن زاده دبیر حزب اعتدال و توسعه در خوزستان:
دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان با تاکید بر اینکه صدور بیانه در تخریب استاندار پرتلاش خوزستان با سوء استفاده از نام حزب بوده، گفت: دوستان از تشکیل جلسات موازی با شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه پرهیز کنند و از قانون تمکین داشته باشند.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 25 December 2018

سید نوراله حسین زاده، اظهارداشت: آقای موسوی به عنوان دبیر سابق این حزب در صورت تایید شورای مرکزی در تهران می توانند به عضویت خود ادامه دهند اما ادامه فعالت افرادی که جایگاه رسمی ندارند منوط به نظر شورای مرکزی دارد و باید روند عضویت را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتدال و توسعه محلی برای میانه روی و دوری از افراط گرایی چپ و راست است، گفت: روند فعلی که برخی برای ماندن در جایگاه هایی که پیش از این داشته اند و اصرار به آن شک برانگیز است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مسئولیت جلسات موازی و صدور بیانه های تفرقه افکنامه که با سوء استفاده از نام حزب صورت گرفته بر عهده شخص خود آنها است، افزود: دبیر کل حزب به دلایکی تمایل به بیان آنها ندارم تصمیم گرفت تا تغییراتی در بدنه حزب اعتدال و توسعه در استان به وجود بیاورند و لازم است در این راستا از قانون تمکین کنند.

حسن زاده انجام تغییرات در جایگاه های مختلف را امری طبیعی دانست و بر ضرورت پای بندی به اصول قانونی تاکید کرد.

وی یادآور شد: وقتی عضویت در یک حزب را پذیرفته ام باید سیاست های آن را هم قبول کنیم، عنوان کرد: برگزاری جلساتی که منجر به تفرقه و بی انگیزگی فعالان سیاسی شود معنی ندارد و اقدام برخی افراد در صدور بیانه با هدف تخریب استاندار پرتلاش خوزستان یک اشتباه بزرگ بود که می توان آن را نوعی سوء استفاده از نام حزب اعتدال و توسعه دانست.

حسن زاده با اشاره به بیانه ای تحت عنوان افشاگری بی سابقه یکی از رؤسای ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان، گفت: در این بیانیه آمده که «استاندار خوزستان آنقدری که به فکر دخالت در چیدمان دبیران احزاب اصلاح طلب استان است بفکر حل مشکل کارگران گروه ملی و نیشکر هفت تپه نیست»، در صورتی که چنین امری صورت نگرفته و از پایه غلط است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: انتخاب دبیر استانی حزب با نظر شخص دبیرکل صورت گرفته و هیچگونه دخالت و یا فشاری از سوی شخص استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی خوزستان در این زمینه وارد نشده است.

 

پایانی بر شایعات

گفتنی است نوبخت دبیرکل حزب قبلا طی حکمی سید نوراله حسن زاده را به سمت دبیر حزب اعتدال و توسعه منصوب کرد که در نهایت با حضور دکتر واعظی در آخرین سفر خود به خوزستان شورای مرکز این حزب برگزار شد با تایید حکم حسن زاده به تمام شایعات و حاشیه هایی که طی این چندماه اخیر بر این حزب حاکم شده بود، پایان داد.

 

منبع: انتخاب خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار