رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به حضور داوران جوان ملایری در شانزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهارکرد: حسام شیرزادی، سجاد روزبهانی، علی پیریایی و سعید سخاوت از ناجیان و داوران خوش آتیه ملایری بار دیگر در مسابقات قلیگ شنای باشگاه‌های کشور افتخار آفریدند.
کد خبر: ۶۹۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 25 December 2018
مهدی رضایی به حضور و قضاوت داوران ملایری در مسابقات لیگ‌های برتر کشور اشاره کرد و گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون فوتبال کشور "علی عارفی"، داور خوش نام و شایسته ملایری برای قضاوت و داوری مسابقات فوتسال لیگ دسته دو کشور دعوت شد.

به گزارش ایسنا، رضایی افزود: عارفی در این مسابقات در شهرستان سقز عهده دار قضاوت و داوری دیدار دو تیم مطرح فوتسال غرب کشور ساکاپخش سقز و اروم آلیاژ ارومیه بود که با قضاوت عادلانه خود در این دیدار خوش درخشید.

وی در ادامه به حضور داوران جوان ملایری در شانزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور اشاره کرد و اظهارکرد: حسام شیرزادی، سجاد روزبهانی، علی پیریایی و سعید سخاوت از ناجیان و داوران خوش آتیه ملایری بار دیگر در مسابقات قلیگ شنای باشگاه‌های کشور افتخار آفریدند.

رضایی خاطرنشان کرد: این افراد به دعوت رسمی فدراسیون نجات غریق کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند و در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مرحله اول از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای باشگاه‌های کشور که در استان تهران در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، به قضاوت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار