آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مردم باید ارزانی را در سفره‌های خود ببینند گفت: مردم نان ندارند بخورند، آن وقت مسوولان به فکر ارزان کردن شیرینی شب یلدا هستند.
کد خبر: ۶۹۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱ 21 December 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار دبیر کل جمعیت مبارزه با دخانیات، ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور در پی پایین آمدن ارزش پول ملی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: مشکلات اقتصادی معضلات متعددی را به دنبال خود دارد که یکی از آنها گرایش به سمت اعتیاد است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید ارزانی را در سفره‌های خود ببینند تصریح کرد: تلاش مسوولان در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید ملموس باشد، مردم نان ندارند بخورند، آن وقت مسوولان به فکر ارزان کردن شیرینی شب یلدا هستند.

این مرجع تقلید خواستار اقدام ریشه‌ای و جدی مسوولان برای حل مشکلات مردم شد و افزود: یکی از مشکلات کشور که بارها در خصوص آن صحبت کرده‌ایم اخذ دیرکرد توسط بانک‌ها که حرام و رباست ولی متأسفانه ترتیب اثری داده نشده است.

وی ضمن انتقاد از برخی برخوردهای سلیقه‌ای، با تاکید بر اینکه مردم با رای‌های خود به دنبال حل مشکلات خود بوده‌اند افزود: بسیاری از مشکلات کشور با تکیه بر آموزه‌های دینی و توان داخلی قابل حل است.

آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قهوه‌خانه‌ها حریم خصوصی نیستند افزود: جایی که عموم مردم بدون محدودیت در آن رفت و آمد می‌کنند حریم خصوصی نیست و عمومی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار