کد خبر: ۶۹۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ 19 December 2018

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ورود وزیر ورزش برای حل مشکل باشگاه استقلال خوزستان، گفت: با توافقانی که استاندار با آقای قلنبردزفولی، مدیرعامل شرکت ایرانسل داشت، قرار شد که مبلغ 750 میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال خوزستان واریز شود. 
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، افشین حیدری در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: این امید را داریم که نمایشگاه ورزش استان هر سال پربار تر و با حضور حداکثری برگزار شود. توسعه اقتصاد در ورزش و معرفی تولیدات ورزشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. هدف دیگر ما این است که این نمایشگاه را در استان خوزستان به عنوان یک فرصت در تقویم نمایشگاه آسیا داشته باشیم و هر ساله به صورت مستقل و باشکوه آن را برگزار کنیم.
وی بیان کرد: من فکر می کنم باتوجه به تبلیغات و اطلاع رسانی های صورت گرفته، طی روزهای آینده حضور ورزشکاران را در این نمایشگاه داشته باشیم. امیدوارم مردم نیز در نمایشگاه حاضر شوند. در این نمایشگاه  ثبت نام در برخی رشته ها و باشگاه ها نیز اتفاق می افتد. ما به دنبال این نبودیم که در این نمایشگاه گزارش عملکرد هیات های ورزشی  را داشته باشیم و به دنبال نهادینه کردن اقتصاد در ورزش خوزستان هستیم و برگزاری نمایشگاه ها نیز یکی از اقدمات لازم در این زمینه است. همچنین به دنبال برگزاری یک نمایشگاه برای ارائه گزارش عملکرد 40 ساله ورزش استان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز گفت: با پیگیری هایی که داشتیم، با ایرانسل هماهنگی های لازم صورت گرفت و قرار است یک میلیارد و 500 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به باشگاه استقلال خوزستان بدهد که با توافقانی که استاندار با آقای قلنبردزفولی، مدیرعامل ایرانسل داشت، قرار شد که مبلغ 750 میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال خوزستان واریز شود که چک آن نیز آماده شده است، هر چند که امروز واریز نشد.
وی افزود: طی آخرین صحبت هایی که با آقای غفوری، مدیرعامل گروه ملی داشتم، 50 درصد از قرارداد خیلی از بازیکنان استقلال خوزستان پرداخت شد که این مهم دغدغه ما بود زیرا اگر پرداخت نمی شد بازیکنان تیم می توانستند به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کنند. استقلال خوزستان تیم خوبی است و تغییراتی در هیات مدیره باشگاه اتفاق می افتد و افراد و اسپانسرهای جدیدی به باشگاه اضافه خواهند شد. 
حیدری عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش استاندار و رایزنی هایی که انجام شده است، طی چند روز آینده مشکل استقلال خوزستان حل شود. ما در بحث پرداخت پول و خروج پول از کشور مشکل داریم که این موضوع را به فیفا نیز اعلام کرده ایم. همچنین به دنبال این هستیم که ارز نیما بگیریم و مشکل را حل کنیم. طی آخرین صحبت هایی که با وزیر داشتیم او نیز قرار شد در این موضوع به ما کمک کند و فکر می کنم نهایتا تا شنبه این قضیه مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار