رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اعلام کرد: به سیلزدگان حاشیه رودخانه های مازندران که در سیل مهر ماه امسال خانه هایشان تخریب شد، تسهیلات اضافی برای جا به جایی داده می شود.
کد خبر: ۶۹۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 19 December 2018

«علیرضا تابش»، پس ازبازدید از روستاهای سیلزده تنکابن گفت: بنیاد مسکن برای جا به جایی خانه های تخریب شده سیل اخیر که در حاشیه رودخانه ها واقع بودند، 10 میلیون تومان تسهیلات اضافی پرداخت می کند.

وی توضیح داد: براساس تصمیمی که در سطح ملی و استانی برای سیلزدگان گرفته و اجرا شده، پرداخت تسهیلات 11 میلیون تومانی برای خانه های آسیب دیده شهری و 10 میلیون تومانی به خانه های مسکن روستایی بوده ولی اکنون صاحبان خانه هایی که در مسیر رودخانه ها بودند و تخریب شدند اگر زمین خود را جا به جا کنند 10 میلیون تومان تسهیلات اضافه تر دریافت می کنند.

رئیس بنیاد مسکن با ابراز رضایت از روند بازسازی مناطق سیلزده تنکابن، گفت: برای مناطق سیلزده تنکابن 35 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در نظر گرفته شده که تاکنون 20 میلیارد آن تخصیص یافته است. این اعتبارات برای ساماندهی روستاهای سیلزده و رودخانه های همجوار این روستاها هزینه خواهد شد.

تابش همچنین از پرداخت 23 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت و تعمیر مسکن مناطق سیلزده تنکابن خبر داد و گفت: تسهیلات بانکی مردم خسارت دیده بزودی پس از ابلاغ به بانک های شهرستانی به مردم پرداخت می شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور یکی از مشکلات اصلی مناطق سیلزده را نبود صاحبان خانه های ویلایی در منطقه عنوان کرد و افزود: صاحبان این خانه ها به دلیل نداشتن سکونت در این منطقه تاکنون برای تعیین و تکلیف وضعیت خانه های خسارت دیده خود مراجعه نکردند./ ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار