به دنبال واکنش جمعی از قهرمانان ملی پوش جهانی و آسیایی رودسر نسبت به تصمیات ضد ورزشی شورای شهر؛
تابناک / جمعی از قهرمانان ملی پوش جهانی و آسیایی شهر رودسر چندی پیش نسبت به تصمیات ضد ورزشی شورای شهر رودسر واکنش نشان دادند و از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کمک خواستند.
کد خبر: ۶۸۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 06 December 2018

تابناک / جمعی از قهرمانان ملی پوش جهانی و آسیایی شهر رودسر چندی پیش نسبت به تصمیمات ضد ورزشی شورای شهر رودسر واکنش نشان دادند و از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کمک خواستند.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی از شهرداری رودسر اخراج شد!؛ پیشنهاد کار بر روی ماشین حمل زباله! / به گفته این قهرمانان، رییس شورای شهر رودسر به دنبال تلافی کردن است چراکه ما در انتخابات برای ایشان کار نکردیم!

 

جمعی از قهرمانان ملی پوش جهانی و آسیایی شهر رودسر چندی پیش نسبت به تصمیات ضد ورزشی شورای شهر رودسر واکنش نشان دادند و از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان کمک خواستند.

در این دیدار محمد احمدزاده کاپیتان پرافتخار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که پس از قهرمانی در رقابتهای جام بین قاره ای جهان چند روز پیش توسط مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل شد، وی در این دیدار خواستار حمایت مدیرکل ورزش در مقابل تصمیمات ضد ورزشی شورای شهر رودسر شد.

احمدزاده که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ساحلی جهان است به همراه حسن عبدالهی، شهریار مژده و چند تن از قهرمانان رشته های دیگر ورزشی این شهر، یک سال پیش با نظر شورای شهر رودسر از کار در شهرداری این شهر اخراج شدند.

احمد نیک کار عضو رودسری تیم ملی کیک بوکسینگ ایران و قهرمان رقابتهای رزمی آسیا هم که از یکسال پیش با قول اکید و نامه رسمی مسئولان شهرستان رودسر مبنی بر اشتغال به عنوان قهرمان ورزشی در شهرداری رودسر، متاهل هم شده است، هم اکنون به سختی زندگی می گذراند و برای تامین نیازهای خود مجبور شده به تهران رفت و آمد کرده و در یک شرکت به کارگری و باربری مشغول شده است.

این قهرمان آسیایی پیگیری های زیادی از نماینده و دیگر مسئولان شورای شهر رودسر انجام داد تا بتواند حق خود را بگیرد اما گویا در این شهر گوش شنوایی برای نخبگان ورزشی نیست.

امید است نخبگان ورزشی و... در زمان انتخابات اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و به افراد پیگیر و خوش قول رای بدهند.

البته تمامی این تصمیمات ضد ورزشی هم نشات گرفته از زمان انتخابات شوراست و به گفته این قهرمانان، رییس شورای شهر رودسر به دنبال تلافی کردن است چراکه ما در انتخابات برای ایشان کار نکردیم!

مسئله دیگری که خون هر ورزشکاری را به جوش می آورد تصمیم جدید رییس و اعضای شورای شهر رودسر در خصوص مرتضی رمضانی مربی زحمتکش و پرتلاش تیم ملی کیک بوکسینگ و ورزشهای رزمی ایران است که وی را مجبور به کار بر روی ماشین حمل زباله کرده اند!!پ

اگر اندکی تفکر کنیم با این کار به نوعی به جوانان و نوجوانان به صورت غیر مستقیم القا می کنیم که عاقبت ورزش قهرمانی و حرفه ای، برداشتن زباله های درب خانه هاست در حالیکه مسائل سیاسی و تلافی جویانه ای پشت این تصمیمات است.

حال باید دید فرماندار و دیگر بزرگان و مسئولین شهرستان رودسر در مقابل چنین تصمیمات ضد ورزشی رییس و اعضای شورای شهر چه واکنشی نشان خواهند داد. /خط اول ورزشی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار