کد خبر: ۶۸۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 05 December 2018

تابناک / محمد غلامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تا به امروز هفت بار به استقلال گل زده‌ام و امیدوارم در بازی روز جمعه دوباره به این تیم گل بزنم.

 

 
محمد غلامی: امیدوارم هشتمین گلم را به استقلال بزنم/ دنبال مساوی نیستیم

 

محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فعلی تیمش برای بازی با استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: تیم ما  شرایط خوبی دارد و در بازی قبلی هم در زمین نساجی یک امتیاز گرفتیم، ولی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. فقط باخت به نفت مسجدسلیمان بد بود، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی برابر استقلال نتیجه خوبی بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به تقابل تیمش با استقلال تهران تأکید کرد: استقلال جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر است که در این چند هفته اخیر هم نتایج خوبی گرفته است. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم و این بهترین فرصت است تا بتوانیم در این بازی به برد برسیم. بازیکنان ما برای بازی روز جمعه انگیزه زیادی دارند.

وی در مورد اینکه آیا تساوی در این بازی می‌تواند برای سپیدرود راضی‌کننده باشد، اظهار داشت: نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. ما دنبال مساوی نیستیم و فقط برای برد بازی خواهیم کرد. حالا باید ببینیم در زمین چه اتفاقاتی می‌افتد.

غلامی در پاسخ به این پرسش که تا به حال چند بار به استقلال گل زده است، بیان کرد: تا به حال هفت بار به استقلال گل زدم و امیدوارم که هشتمین گلم را هم بزنم. البته موفقیت تیم و امتیاز گرفتن برای من مهم‌تر است و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار