رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، از برگزاری مسابقه رالی خانوادگی با مشارکت 150 نفر در غالب 75 خودرو خبر داد و گفت: این مسابقه فردا در گرگان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 28 November 2018

کریم علمی عصر امروز در حاشیه افتتاحیه جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در برنامه افتتاحیه امروز 300 دوچرخه‌سوار از گرگان مسابقه دوچرخه‌سواری خانوادگی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری این جشواره ایجاد نشاط اجتماعی است، گفت: خوشبختانه در مسابقات پیش‌بینی شده در جشنواره پاییز هزار رنگ، شاهد مشارکت و حضور بسیار خوب شهروندان هستیم که مسابقه دوچرخه‌سواری خانوادگی نیز یکی از برنامه‌های این جشنواره بود که امروز برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این جشنواره، مسابقه رالی خانوادگی است که به صورت نقشه‌خوانی برگزار خواهد شد.

علمی گفت: این مسابقه با مشارکت 150 نفر در غالب 75 خودرو فردا از ساعت 13 آغاز خواهد شد و مکان شروع این مسابقه نیز از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری گرگان خواهد بود.

وی اضافه کرد: این مسابقه با مارکت هیات اتوموبیلرانی و موتورسواری شهرستان گرگان برگزار خواهد شد و کلاس توجیهی افراد شرکت‌کننده در مسابقه نیز امروز برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: برگزاری مسابقه فیلم کوتاه و عکاسی با تلفن همراه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان دیده شده و با نظر شهردار گرگان مهلت شرکت در این دو مسابقه تا پایان روز نهم آذرماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گرگان ارسال کنند.

علمی بیان کرد: فیلم‌های کوتاه باید در لوح فشرده و حداکثر زمان فیلم به مدت پنج دقیقه باشد و عکس‌های ارسالی نیز در لوح فشرده با فرمت jpg و 300dpi باشد.

وی افزود: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی parscom1384@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 32125093 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار