فرماندار کرمانشاه گفت: پلیس با مجموعه اقدامات خود توانسته امنیت بسیار خوب و مطلوبی را در سطح استان و شهرستان کرمانشاه ایجاد کند، به گونه ای که هم اکنون کرمانشاه یکی از امن ترین نقاط کشور شناخته می شود.
کد خبر: ۶۸۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 28 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، فضل الله رنجبر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 55 درصد جمعیت کل استان ساکن شهرستان کرمانشاه هستند، اما با این وجود پلیس توانسته به خوبی شرایط امنیتی این شهر پرجمعیت را به خوبی مدیریت کند.

وی افزود: همین که در این شهر پرجمعیت هیچ موردی از سرقت مسلحانه نداشته ایم خود حاکی از درایت و تلاش های شبانه روزی و مخلصانه نیروهای پلیس است.

رنجبر گفت: وجود شهرک های حاشیه ای فراوان و مسائل و مشکلات اجتماعی متعدد پیرامون آن ها نیز باعث نشده که امنیت شهر به خطر بیفتد، چرا که پلیس مقتدر کرمانشاه همه چیز را به خوبی تحت نظر و کنترل دارد.

فرماندار کرمانشاه گفت: پلیس در حوزه امنیت آفرینی در روستاها نیز به خوبی وارد عمل شده و توانسته امنیت 740 روستای دارای سکنه را تامین کند تا امروز شهرستان کرمانشاه به عنوان یکی از امن ترین نقاط استان و غرب کشور مطرح شود.

وی همچنین با یادآوری اغتشاشات دی ماه سال گذشته، گفت: اگر مدیریت خوب پلیس در کنترل تجمعات که عموما به خاطر مشکلات اقتصادی شکل می گرفت نبود، بدون شک دشمنان حداکثر سوء استفاده می کردند، ولی حضور مقتدرانه پلیس و خویشتن داری آن ها در برخورد با تجمع کندگان این فرصت را از دشمنان گرفت.

رنجبر همچنین به تامین امنیت آیین های برگزار شده ملی، مذهبی و ورزشی در کرمانشاه توسط پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: حضور دلگرم کننده ماموران پلیس در کنار مردم و مسئولان باعث شده که چنین مراسماتی در نهایت نظم و امنیت و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شود.

رئیس شورای تامین شهرستان کرمانشاه در ادامه به هماهنگی پلیس با اعضای این شورا اشاره کرد و گفت: این تعامل و همکاری باعث شده وضعیت امنیتی در مرکز استان در سطح بسیار مطلوب و قابل قبولی باشد.

وی تصریح کرد: امروز با مجموعه اقدامات پلیس، هر مهمان و مسافری که وارد شهرستان کرمانشاه شود به خوبی امنیت موجود را حس می کند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار