طی حکمی از سوی علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، فرهمند سال افزون به عنوان سرپرست هیات تیراندازی استان کرمانشاه منصوب شد.
کد خبر: ۶۸۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ 28 November 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، با پایان دوره چهارساله ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، رئیس فدراسیون در حکمی فرهمند سال افزون را به عنوان سرپرست جدید این هیات در استان کرمانشاه منصوب کرد.

رضا نظری رئیس سابق هیات تیراندازی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص علت عدم برگزاری مجمع انتخابات این هیات با پایان دوره قانونی ریاست هیات، اظهارکرد: از سه ماه پیش از پایان این دوره، مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کردیم و حتی چهار کاندیدا نیز ثبت نام کردند.

وی افزود: پس از اجرای این اقدامات، مکاتباتی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور تعیین زمان برگزاری مجمع انجام دادیم که متاسفانه به دلایلی گام جدی برای برگزاری مجمع برنداشتند.

رئیس سابق هیات تیراندازی استان کرمانشاه باتاکید براینکه تیراندازی کرمانشاه از چهار سال پیش با اجرای مجموعه‌ای از فعالیت ها روند رو به رشد خود را آغاز کرد، گفت: طی این مدت تکمیل سالن تیراندازی کرمانشاه که حدود پنج سال رها شده و درحال تغییرکاربری بود را در دستورکار قرار دادیم که خوشبختانه اکنون یکی از بهترین سالن های تیراندازی ایران است.

وی افزود: همچنین در بحث قهرمان پروری نیز برای اولین بار توانستیم قهرمانان برجسته ای را در این رشته در کرمانشاه پرورش دهیم، بطوری که چهار تا پنج ملی پوش داشته باشیم.

نظری به تلاش های انجام شده برای راه اندازی سایت اهداف پروازی کرمانشاه هم اشاره کرد و یادآورشد: سال گذشته توانستیم از محل اعتبارات استانی 350 میلیون تومان را برای این پروژه تخصیص بگیریم، اما کلنگ زنی آن به علت عدم موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان به امسال موکول شد و اکنون نیز به علت مصادف شدن با برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات به تاخیر افتاده است.

وی بابیان اینکه در این مدت رتبه تیراندازی کرمانشاه از 17 به سوم کشوری ارتقاء یافت، عنوان کرد: قطعا عدم برگزاری به موقع مجمع انتخاباتی ریاست هیات که به دلیل اعمال برخی نظرات شخصی و سیاست های فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان است، در توقف روند رو به رشد تیراندازی کرمانشاه تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته رئیس سابق هیات تیراندازی کرمانشاه اداره کل ورزش و جوانان استان در سالجاری اعتباری بابت هزینه جاری به این هیات پرداخت نکرده است.

 

در اولین فرصت مجمع را برگزار می‌کنیم

فرهمند سال افزون سرپرست جدید هیات تیراندازی کرمانشاه نیز در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، باتاکید براینکه تمام برنامه های روتین هیات را همانند سابق اجرا خواهد کرد، اعلام کرد: باتوجه به اینکه مقدمات برگزاری مجمع انجام شده، درتلاشیم تا در اولین فرصت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تیراندازی زمینه برگزاری مجمع را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه های هیات تیراندازی درحال حاضر طبق روال پیش می رود و باتوجه به کوتاه بودن دوره سرپرستی نمی توان برنامه های بلند مدت برای آن تدوین کرد، لذا حفط وضع موجود اولویت کنونی است.

فرهمند سال افزون درحال حاضر سرپرستی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان را نیز عهده دار است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار