رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ؛
رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: مدیریت انقلاب اسلامی کشور ایران را یک شخصیت فقیه و اسلام شناس برعهده دارد.
کد خبر: ۶۸۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 27 November 2018

حجت السلام محمد حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: مدیریت انقلاب اسلامی کشور ایران را یک شخصیت فقیه و اسلام شناس برعهده دارد که خود باعث پایداری و اقتدار ملت ایران شده است.

حجت السلام حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان در همایش بسیجیان شهرستان مهریز گفت: مدیریت انقلاب اسلامی کشور ایران را یک شخصیت فقیه و اسلام شناس برعهده دارد که خود باعث پایداری و اقتدار ملت ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی قبل از اینکه یک انقلاب سیاسی باشد یک انقلاب دینی است که مدیریت آن را یک شخصیت فقیه و اسلام شناس برعهده دارد همین امر باعث پیشرفت و پایداری انقلاب اسلامی است.

حجت السلام حبیبیان گفت: بندگان خالص خدا کسانی بودند که در رکاب پیامبران اسلحه دست گرفته و علیه دشمنان جنگیدند مانند بسیجیان که در این مسیر یک لحظه سستی و ضعف نشان ندادند.

انقلاب اسلامی برخاسته از ارزش‌های دینی است
حجت السلام حبیبیان گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از ارزش‌های دینی است همه فرامین انقلاب براساس قرآن و احادیث معصومین (ع) است کسانی مثل بسیجیان که در راه انقلاب قدم گذاشتند از این اصول پیروی می‌کنند.

وی ادامه داد: مسیر اسلام ناب محمدی همان چیز است که امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کردند و بسیجیان طبق آن عمل کردند.

وی افزود: بسیجیان در سنگر‌های حق علیه باطل عزت خود را از دست ندهند و در دامن شرق و غرب نیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان تصریح کرد: امروز هر پیشرفتی در کشور به برکت روحیه بسیجی، تفکرو اقتدار بسیجی است.

وی گفت: موشک‌های ازسوی با روحیه بسیجی ساخته می‌شود مردم‌های بی دفاع هدف قرار نمی‌دهد در ساخت این موشک‌های ایران قابلیت خودکشی وجود دارد که به محض مواجه شدن با افراد بی دفاع منهدم می‌شود.

حجت السلام حبیبیان با اشاره به ویژگی‌های بسیجیان گفت: بسیجی اهل استقامت و تقوی است روحیه اشراف گرایی ندارد در صنایعی که بسیجی سهمی داشته است به درجات بالایی از موفقیت رسیده است. بسیجی ضعف و سستی به خود راه نمی‌دهد و با توان قدرت پیش می‌رود.

وی افزود: بسیجی کسی است که زیر سایه اهل بیت و تحت فرماندهی معظم کل قوا در تمام صحنه‌ها حضور دارد و فقط یک مهره دینی خاص نیست چراکه در همه عرصه‌های کشور دخالت دارد.

فرمانده ناحیه مهریز سرهنگ علی اصغر سلمانی ضمن تبریک سالروز بسیج مستضعفین و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا شهرستان مهریز گفت: بسیج حد و مرز ندارد در سایه ولایت رهبری بیرون از مرز‌ها ایران در عراق و فلسطین تابعیت انقلاب اسلامی پذیرفتند توفیق پوشیدن این لباس بسیجی را همه دارند.

سرهنگ سلمانی ادامه داد: با فرمان امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری بسیج بیست میلیون امروز بسیج ده‌ها میلیون نفری تشکیل شده است و از تمام ظرفیت‌های خود و ادامه دادن راه شهدا به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

از دیگر برنامه‌های این همایش تقدیر از فرماندهان حوزه‌های مقاومت خواهران و برادران و ادارات فعال در عرصه بسیج با اهدا لوح تقدیر و اجرای سرود ازسوی گروه سرود رهپویان حرم و تواشیحی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار