نائب رییس بانوان هیات اتوميبلراني و موتور‌سواری استان یزد از آغاز به کار بخش بانوان اين هيات خبر داد و گفت: متاسفانه هر چند مجوزها در اين مورد به ظاهر صادر شده اما حتی برای بخش آقایان اين هيات نیز تبلیغات جامعی صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۶۸۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 27 November 2018

«رویا فیاض» با اشاره به شروع فعاليت بخش بانوان هیات اتوميبلراني و موتور‌سواری در یزد، اظهار کرد: در همين راستا نيز اولین دورهمی بانوان متقاضی و علاقمند به اين ورزش به منظور معرفی این رشته به همراه اجرای حرکات نمایشی در محل پیست موتور‌سواری يزد واقع در پشت پارک کوهستان از ساعت 10 تا 12 روز جمعه نهم آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه هر چند مجوز فعاليت بانوان در این ورزش به ظاهر صادر شده اما حتی برای بخش آقایان نیز تبلیغات گسترده و جامعی صورت نمی‌گیرد و از این رو، اطلاعات و آشنايي مردم در زمینه این رشته‌ي ورزشي بسيار ناچیز و محدود است.

این مسئول، نیاز به افزایش تقاضا را لازمه‌ي توسعه و گسترش این رشته‌ي ورزشي در یزد عنوان کرد و گفت: در صورتی که متقاضيان اين ورزش رشد يابد می‌توان از مسئولان نیز انتظار ایجاد پیست و زیرساخت‌های ضروری برای این رشته را داشت و قطعاً رفع مشکلات بانوان نیز مورد توجه آنان قرار خواهد گرفت لذا باید به صورت گسترده و جدی‌تری تبلیغات به ویژه تبلیغات شهري در مورد اين ورزش انجام شود.

وی با بیان این که ورزش اتوميبلراني و موتور‌سواری به افزایش و ارتقای سطح رانندگی بانوان منجر خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌هایی مانند برگزاری مسابقات در رده‌ها و سطوح مختلف براي بانوان همچون بخش آقايان، مدنظر هيات قرار دارد ولي اجرای تمامی این برنامه‌ها، افزایش تقاضای بانوان را می‌طلبد.

فیاض با اشاره به این که متقاضي ورزش اتومبيلراني و موتورسواري در یزد بالاست، گفت: خوشبختانه علاقه بانوان یزدی به یادگیری، حرکات نمایشی و حتی مسابقات اتومبيلراني و موتورسواري تاکنون بالا بوده اما فرهنگ یزد به گونه‌ای است که باید جامعه اين بانوان ورزشكار را بپذیرد.

اين مسئول استفاده از پتانسیل کویر را نیز یکی از دیگر برنامه‌های اين هیات خواند و گفت: بانوان علاقمند به سافاری نیز می‌توانند در این زمینه تحت نظر مربيان هيات فعالیت کنند و هيات نيز بسیار مشتاق هرگونه بهره‌‌گيري از ظرفیت‌های استان همراستا با توسعه اقتصادی و گردشگری استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار