رییس هیات مدیره انجمن تجهیزات نفت خوزستان:
رییس هیات مدیره انجمن تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: ادامه فعالیت مشاغل موجود در صنایع کوچک خوزستان با وجود چهار هزار میلیارد مطالبات معوقه در خطر جدی قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 21 November 2018

علی کرانی با اشاره به آغاز بکار دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از یکم تا چهارم آذر در اهواز، افزود: پیش بینی می شود در صورت تداوم مشکلات مالی به وجود آمده و پرداخت نشدن مطالبات سازندگان تجهیزات و صنایع کوچک، این واحدها تا پیش از سال جدید تعطیل شوند.


به گزارش "تابناک" وی ادامه داد: در یک سال گذشته مطالبات عقب افتاده این واحدها به چهار هزار میلیارد ریال از شرکت های مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری ایران رسیده است.


این فعال حوزه نفت و گاز با بیان اینکه در این زمینه با معاون اول رییس جمهوری، وزیر نفت و برخی دیگر از مسئولان کشور مکاتبات متعددی انجام شده گفت: این پیگیری ها تاکنون نتیجه ای نداشته است.


رییس هیات مدیره انجمن تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان ادامه داد:برخی صاحبان این واحدهای صنعتی به خاطر بی توجهی مسئولان نفتی در پرداخت حق و حقوق آنها، از استان مهاجرت کرده و یا در آستانه مهاجرت هستند.


کرانی با اشاره به اظهارات مسئولان استانی مبنی بر اینکه در 2 سال گذشته 40 هزار نفر به آمار بیکاران خوزستان اضافه شده است، افزود: وضعیت امروز صنایع کوچک باعث افزایش این آمار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: استان خوزستان تامین کننده 83 درصد نفت و 16 درصد گاز کشور است و به همین دلیل نیاز است نسبت به صنایع و تولید کنندگان تجهیزات نفتی توجه بیشتری صورت بگیرد.


رییس هیات مدیره انجمن تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان همچنین افزود: به دلیل مشکلات به وجود آمده مشارکت در نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت از سوی صنایع خوزستان با استقبال ضعیفی همراه است.


دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از یکم تا چهارم آذر در اهواز برگزار می‌ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار