معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان خبر داد
معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: جنازه یک کارگر اهل ایذه حدوداً 40 ساله در ساعت 2 بامداد توسط عوامل آتش‌نشانی پس از ساعت‌ها تلاش پیدا شد.
کد خبر: ۶۸۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 21 November 2018

صادق سلامت دقایقی پیش ، اظهار کرد: در حادثه ریزش ساختمان در بندر ماهشهر یکی از کارگران در زیر آوار مانده بود که امروز جنازه این فرد پیدا شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان عنوان کرد: جنازه یک کارگر اهل ایذه حدوداً 40 ساله در ساعت 2 بامداد توسط عوامل آتش‌نشانی پس از ساعت‌ها تلاش پیدا شد.

وی افزود: یک تیم سگ‌های زنده‌یاب و دو تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان بندر ماهشهر متشکل از ۱۰ نفر به همراه تجهیزات آواربرداری و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. با توجه به حجم وسیع آوار و نخاله‌های ساختمانی پس از ریزش، پیدا کردن جنازه این فرد زمان زیادی را گرفت.

بعدازظهر روز گذشته مجتمع تجاری درحال ساخت جام‌جم2 در شهرستان بندرماهشهر ریزش کرد که طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک کارگر ساختمانی در زیر آوار است.

مجتمع تجاری جام‌جم2 در مجاورت مجتمع تجاری جام‌جم1 درحال ساخت است. مرکز تجاری، تفریحی جام جم در اردیبهشت 93 با اعتباری افزون بر 220میلیارد ریال در پنج طبقه و زیربنای 12هزار و 500مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار