عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که اعتقاد ما این است که مربیان بومی و جوان استان می‌توانند بهتر کار کنند و باید به آن‌ها بها داده شود، گفت: اکنون هم باید به آقای داریوش یزدی وقت می‌دادیم تا خود را نشان دهد و برخلاف خیلی از دیدگاه‌ها هیچوقت مخالف یزدی و اعضای کادر فنی نبودیم.
کد خبر: ۶۸۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 21 November 2018

محمد رحیمی ، در خصوص ادامه فعالیت داریوش یزدی در تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: تصمیم بر این شد که بازی با استقلال تهران نیز به آقای داریوش یزدی فرصت دهیم و خود آقای یزدی نیز دوست داشت که به او فرصت داده شود. به هر حال امیدوارم در دو سه بازی که در پیش داریم، بتواند خود را نشان دهد زیرا برای تیم زحمت کشیده است و ما از او حمایت کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که چند بازی به یزدی فرصت داده می‌شود؟ گفت: این‌که چند بازی دیگر یزدی سرمربی تیم باشد را مشخص نمی‌کنیم و همه چیز به خود او و این‌که چگونه در بازی‌های پیش‌رو نتیجه بگیرد، بستگی دارد. ما از روز اول نیز برخلاف دیدگاه برخی افراد به دنبال حمایت از تیم و کاردفنی بودیم و حتی بعد از باخت سنگینی که برابر تراکتورسازی یا تیم‌های دیگر داشتیم، باز هم حمایت کردیم و به دنبال این نبودیم که به دنبال یکی دو باخت، دست به تغییر به کادر فنی بزنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: زمانی‌که تصمیم به تغییر در کادر فنی گرفتیم، به دنبال تحول در تیم و نتیجه‌گیری بودیم و هدف دیگری نداشتیم و مانند تیم‌های دیگر نبودیم که با یکی دو باخت تصمیم به تغییر سرمربی تیم بگیریم. اعتقاد ما این است که مربیان بومی و جوان استان بهتر می‌توانند کار کنند و باید به آن‌ها بها داده شود. اکنون هم باید به آقای داریوش یزدی وقت می‌دادیم تا خود را نشان دهد و برخلاف خیلی از دیدگاه‌ها هیچوقت مخالف یزدی و اعضای کادر فنی نبودیم.

وی افزود: به هر حال بخاطر منافع تیمی و ورزش استان گاهی شرایطی پیش می‌آید که برخلاف میل‌مان باید تغییراتی ایجاد کنیم و اگر حرف از تغییر در کادر فنی زدیم، این موضوع پس از تجزیه و تحلیلی بود که از نتایج تیم زده شد. و احساس کردیم اگر تغییر در کادر فنی ایجاد شود، به سود تیم خواهد بود. و فعلا به آقای یزدی فرصت دادیم.

رحیمی همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت واگذاری نتیجه به استقلال تهران، آیا دست به تغییر در کادرفنی خواهید زد؟ عنوان کرد: در خصوص تغییر در کادر فنی یا عدم تغییر در آن هر چیزی بعد از بازی با استقلال تهران ممکن است؛ یعنی احتمال دارد آقای یزدی بعد از این بازی به صورت کامل ابقا شود یا ممکن است به او فرصتی داده نشود. البته ما علاقه‌مند هستیم که یزدی نتیجه بگیرد و همیشه نیز از او حمایت کرده‌ام.

وی خاطرنشان‌کرد: اکنون هم که شش امتیاز از تیم کم شده، کار سخت‌تر شده است ولی ناامید نیستیم و باید تلاش کنیم در ادامه امتیازی را از دست ندهیم، ضمن این‌که باید بازیکنان را از نظر روانی برای ادامه مسابقات آماده کنیم و روی مسائل انگیزشی بیشتر کار کنیم. بازیکنان ما کارهای بزرگی انجام داده‌اند و می‌توان به بازی برابر پرسپولیس، نفت آبادان، ذوب آهن، اشاره کرد. در ادامه قصد داریم برای افزایش روحیه بازیکنان در بحث مالی اقداماتی انجام دهیم.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: این‌که از الان گفته می‌شود که ما تیم سقوط کننده هستیم اصلا درست نیست و اگر مدیریت لازم در قالب مسایل فنی و اجرایی صورت بگیرد و بتوانیم شرایط لازم را فراهم کنیم، خواهیم توانست به کارمان به خوبی ادامه دهیم. مطمئنا همه دوستان در هیات‌مدیره باشگاه و کادر فنی به دنبال این مهم هستند.

وی در پایان گفت: با توجه به این‌که شش امتیاز از استقلال خوزستان به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان دو فصل پیش خود کم شده است و همچنین از یک پنجره نقل و انتقالات محروم شده‌ایم، به دنبال این هستیم که با رایزنی‌های لازم و ارائه مدارک مبنی بر این‌که پیش از پایان مهلت پرداخت مطالبات این بازیکن با او به توافق رسیده بودیم، حداقل محرومیت ما از پنجره نقل و انتقالات لغو شود.

 

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار