استاندار خوزستان با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده تجاوز به "پسران شوشتری" دستگیر شده‌اند، گفت: دو نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 21 November 2018

استاندار خوزستان با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده تجاوز به "پسران شوشتری" دستگیر شده‌اند، گفت: دو نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

غلامرضا شریعتی، اظهار کرد: تعداد متهمان پرونده پسران شوشتری دو نفر هستند که این در رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی افزود: اقدامات لازم از نظر مسائل انتظامی و قضایی انجام گرفته و مراحل دادرسی پرونده متهمان نیز در دست انجام است.

شریعتی در خصوص متهمان دستگیر شده در رابطه با این پرونده بیان کرد: متهم اصلی پرونده تجاوز به پسران شوشتری مشکلات روانی دارد و مرتبا به مراکز روان درمانی برده می‌شود.

همچنین محمدصادق کریمی‌کیا، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در این خصوص به ایسنا گفت: پرونده تجاوز به پسران شوشتری از طریق مقام قضایی در حال پیگیری است و در این زمینه متهمان اصلی پرونده نیز دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: اطلاعاتی از متهم اصلی این پرونده داریم که در گذشته نیز تخلفاتی داشته اما تا زمان اتمام مراحل دادرسی نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

کریمی‌کیا با بیان اینکه همه افرادی که در این موضوع نقش معاونت داشته‌اند و یا در صحنه جرم حاضر بوده‌اند، دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: تاکنون تعداد شاکیان این پرونده و اتهامات وارد شده به متهمان مشخص شده‌اند. دو نفر در این پرونده شاکی هستند که شکایت خود را تحویل مقام قضایی داده‌اند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص شرایط روانی متهم اصلی پرونده خاطرنشان کرد: تا زمانی که اتهامات وارد شده تایید نشوند، نمی‌توان در خصوص شخصیت این فرد اظهار نظر کرد اما گذشته این فرد دارای ابهاماتی است که در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار