عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال استقلال خوزستان توسط فیفا به معنی این نیست که این تیم به لیگ پایینتر سقوط می کند.
کد خبر: ۶۸۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 20 November 2018

محمد رحیمی بیان کرد: کار برای همه تیم های پایین جدول سخت است چرا که فاصله امتیاز تیم ها با یکدیگر بسیار کم است و کسر 6 امتیاز بدین معنا نیست که استقلال خوزستان را یک تیم سقوط کرده بدانیم.


وی افزود: مبلغ بدهی دیوید ساکونی بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان 15 هزار دلار بود و مربوط به 2 سال پیش است اما به دلیل بی توجهی مسئولان وقت به 192 هزار دلار افزایش یافت که اکنون با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه، مبلغ قابل توجهی است و پرداخت این مبلغ به صورت یکجا کار دشواری است.


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه 2 روز پیش از مهلتی که فیفا برای پرداخت بدهی این بازیکن به باشگاه داده بود با مدیر برنامه ساکونی به توافق رسیدیم که مبلغ 70 هزار دلار به این بازیکن پرداخت شود و بقیه آن در زمان دیگری به حساب این بازیکن واریز شود.


وی ادامه داد: سازمان لیگ به دلیل پایان مهلتی که فیفا به باشگاه اعلام کرده بود، رای خود را صادر کرد و 6 امتیاز از تیم ما کم کرد ولی با توجه به نامه نگاری باشگاه با مدیر برنامه های ساکونی در خصوص پرداخت مبلغ 70 هزار دلار و زمان این نامه نگاری ها که 2 روز پیش از مهلت تعیین شده از سوی فیفا بود، شاید بتوان امتیازات کسر شده را برگرداند.


رحیمی ادامه داد: این موضوع تجربه ای شد که مدیران باشگاه ها تنها به فکر امروز نباشند و اگر به دلیل شکایت بازیکنان از سوی فیفا جریمه می شوند همان موقع به جریمه ها رسیدگی کنند. بدهی ساکونی 15 هزار دلار بود و به راحتی می توانستیم 2 سال پیش این مبلغ را پرداخت کنیم.


وی در خصوص ادامه حضور داریوش یزدی در تیم استقلال خوزستان گفت: با تشخیص هیات مدیره باشگاه، یزدی فعلا به کارش در تیم ادامه می دهد اگر چه حضور این مربی به نتایج تیم در بازی های آینده بستگی دارد؛ امیدوارم که در بازی های آینده و به ویژه بازی با استقلال تهران نتیجه خوبی کسب کنیم.


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به اینکه یزدی هیچ موقع در تیم کم کاری نکرده افزود: امیدواریم بتوانیم با گرفتن یک نتیجه خوب در برابر استقلال، جو بدی را که پس از کسر 6 امتیاز در تیم به وجود آمده، برطرف کنیم.


تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب چهار امتیاز در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفته است.
در پی شکایت دیوید ساکونی بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان به خاطر پرداخت نشدن بدهی خود، فیفا پس از رسیدگی به این شکایت 6 امتیاز از این تیم کسر کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار