عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد:
عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم حسابرسی سازمانهای مختلف شهرداری اهواز گفت: متاسفانه مغایرت حسابها در سازمان‌ها وجود دارد که نیاز به انتخاب یک حسابرس مستقل دارد تا سازمان به سازمان، پرداختی شهرداریها به سازمان‌ها را از ۲۰ سال پیش تاکنون را حسابرسی کند.
کد خبر: ۶۸۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 20 November 2018

حسین حیدری در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۲۸ آبان‌ماه) برگزار شد، در خصوص لایحه موضوع تفریغ بودجه سال ۹۵ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، اظهار کرد: طبق گزارش حسابرسان، اشکالاتی در نحوه حسابداری و ثبت و ضبط اسناد در دفاتر وجود داشت که اشکالات با حضور مسئولین سازمان شهرداری اهواز در کمیسیون بررسی شد.

وی افزود: یک سری از اشکالات مربوط به مغایرتها بین سازمان و شهرداری بود، البته در همه سازمان‌ها اشکالات مشاهده می‌شود. متاسفانه مغایرت حسابها در سازمان‌ها وجود دارد که نیاز به انتخاب یک حسابرس مستقل دارد تا سازمان به سازمان، پرداختی شهرداریها به سازمان‌ها را از ۲۰ سال پیش تاکنون را حسابرسی کند.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تصویب تفریغ بودجه سال ۹۵ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در کمیسیون شورا گفت: حسابرسان سه نوع اظهارنظر دارند که حساب‌ها را یا رد، یا مشروط یا تایید می‌کنند.

حیدری بیان کرد: سازمان تاکسیرانی سازمانی است که نسبت به سازمانهای دیگر حجم عملیات پایینی دارد اما با همین حجم عملیات، گزارش حسابرس ایرادات و اشکالاتی در نحوه صورت های مالی داشت که باید این اشکالات رفع و به حداقل ممکن برسند.

وی با اشاره به تاکسیهای فرسوده اهواز، عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی باید تاکسیهای فرسوده را جمع آوری کند.

حیدری با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه متروی اهواز، گفت: پروژه متروی اهواز مهر ننگ و شرمندگی بر پیشانی دولت است که پس از ۱۲ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار