سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز عنوان کرد:
سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز با اشاره به راهکارها جهت آسفالت در شرایط کنونی و بازیافت آسفالت گرم گفت: در این فرآیند، میزان کمتری قیر استفاده می‌شود و حدود ۴۰ درصد هزینه ها کاهش می یابند.
کد خبر: ۶۸۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 19 November 2018

 عباس دغاغله در پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۲۸ آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به مشکلات مالی موجود در شهرداری اهواز، اظهار کرد: عملکرد واقعی سازمان عمران شهری شهرداری اهواز بیش از مبلغ محقق شده است. در حال حاضر حدود ۱۲ میلیارد تومان به سازمان پرداخت شده است در صورتی که دو برابر این مبلغ کار شده است.

وی با اشاره به راهکارها جهت آسفالت در شرایط کنونی تصریح کرد: یکی از پیشنهاداتی که ارائه شده، بازیافت آسفالت گرم است تا از مصالح موجود فعلی استفاده شود. بر این اساس آسفالت موجود با یک دستگاه گرم، تراشیده، میکس و اصلاح می شود و یک آسفالت جدید تحویل داده می دهد.

دغاغله با اشاره به مزیت استفاده از بازیافت آسفالت گرم عنوان کرد: در این فرآیند، میزان کمتری قیر استفاده می‌شود و حدود ۴۰ درصد هزینه ها کاهش می یابند.

سرپرست سازمان عمران شهری شهرداری اهواز گفت: این دستگاه قابلیت دارد آسفالت خیابانهای ده تا دوازده متری را نیز بازیافت کند.

وی در خصوص فعالیت پروژه استخر پارک بانوان اهواز، عنوان کرد: استخر پارک بانوان تقریبا فعال است اما به لحاظ افزایش قیمتها، پیمانکار تعلل کرد. البته نسبت به این استخر ایرداتی نیز گرفته شد. استخر در سوله اجرا شده جانمایی شده است و باید عرض آن کم شود.

دغاغله در خصوص جاده علی آباد، تصریح کرد: در این مسیر تجهیز کارگاه انجام شد و در ۸۰۰ متر کار شد اما با تاسیسات خطرناک مواجه شدیم که پس از استعلام کار آغاز می شود.

 

منبع:ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار