استاندار خوزستان طی پیامی به مناسبت برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان گفت: هنر تئاتر می‌تواند موجبات آگاهی بخشی انسان را فراهم آورد.
کد خبر: ۶۸۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 18 November 2018

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان بندرماهشهر پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«به نام خالق هنر و زیبایی

برگزاری جشنواره تئاتر استانی یکی از رویدادهای مهم در تقویم فرهنگی و هنری استان است. هنر تئاتر به عنوان زنده‌ترین هنر جهان، علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند موجبات آگاهی‌بخشی انسان نسبت به موضوعات مختلف را با اتکا به خلاقیت، احساسات و زیبایی، به گونه‌ای تأثیرگذار فراهم آورد.

در آستانه برگزاری سیامین دوره این جشنواره، ضمن تبریک به تمامی هنرمندان و گروههای حاضر در جشنواره و ارج نهادن به تلاش، صبر، خلاقیت و تعهد آن گرامیان امیدواریم که به یاری خداوند سبحان سیامین جشنواره تئاتر استان خوزستان تجلی همدلی، معرفت و هنر خلاق باشد و با اجرای آثاری فاخر و افزایش کیفی جشنواره نسبت به ادوار گذشته، جهشی بر جریان توسعه فرهنگ و هنر استان خوزستان ایجاد کند.

شایسته می‌دانم از تلاش متولیان، مدیران و برنامهریزان و یاریگران این رویداد ارزشمند فرهنگی و هنری و همچنین هیئت انتخاب و داوران نهایی جشنواره تقدیر و تشکر نمایم.»

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار