مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خبرداد:
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از ساماندهی ورزش قایقرانی خرمشهر توسط این مجتمع بندری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 18 November 2018

محمد محسنی با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش‌های ساحلی و آبی با توجه به ظرفیت‌های آبی موجود در منطقه، اظهار کرد: توسعه ورزش‌های آبی یکی از مؤلفه‌های اصلی جذب گردشگر دریایی است.

وی با بیان این‌که بندرخرمشهر در صدد ساماندهی و تحول ورزش قایقرانی شهر خرمشهر است، افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزش‌های آبی، ارائه تسهیلات و خدمات از عوامل اصلی رونق این نوع ورزش‌ها محسوب می‌شود که بر این اساس بندرخرمشهر تعمیر و بازسازی اسکله قایقرانی این شهر را در دست اقدام دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر همچنین احداث سالن رختکن، خریداری و تامین قایق و سایر تجهیزات، لایروبی کارون در محدوده اسکله قایقرانی و ایجاد اسکله استخر آموزشی مقابل اسکله قایقرانی را از دیگر اقدامات این اداره‌کل برای تحول ورزش قایقرانی خرمشهر عنوان کرد.

وی از راه‌اندازی رشته قایقرانی دراگون‌بوت در دو بخش آقایان و بانوان خبرداد و افزود: این موضوع نیز به منظور گسترش ورزش‌های آبی از جمله موضوعات مهم در دست اقدام اداره‌کل بندر و دریانوردی خرمشهر است.

محسنی ترویج روحیه نشاط و شادابی، توسعه و رونق ورزش‌های آبی، تشویق جوانان منطقه به سمت ورزش‌های آبی، شناسایی پتانسیل‌های موجود و افزایش سهم جوانان خرمشهر در ورزش‌های آبی کشور را از جمله اهداف این امر برشمرد.

وی ادامه داد: کارون پتانسیل توسعه ورزش‌های آبی و رونق این‌گونه تفریحات سالم و لذت‌بخش برای جوانان خرمشهری و گردشگران دریایی را دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: رونق ورزش‌های آبی زمینه آشنایی بیشتر مردم با گردشگری دریایی را فراهم می‌کند و موجب تقویت این صنعت می‌شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تنها تیم قایقرانی بندرخرمشهر در این شهر فعال است، خاطر‌نشان‌کرد: انجام این‌گونه اقدامات، استقبال جوانان خرمشهری از این ورزش مفرح را به همراه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش های آبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار