معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بر ضرورت استفاده از دوربین مداربسته در کاهش انواع سرقت تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 18 November 2018

سرهنگ علی قاسم‌پور با بیان اینکه اکثر سرقت‌ها در نقاطی اتفاق می‌افتد که فاقد انواع سيستم کنترل عبور و مرور از جمله دوربین هستند، اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌تواند وقوع انواع سرقت را به حداقل برساند، آموزش شهروندان در خصوص نصب و استفاده از دوربین مدار بسته در محیط کار و منزل است.

وی در خصوص استفاده از دوربین مداربسته توصیه کرد: باید زاویه تصویر سیستم دوربین مداربسته به گونه‌ای نصب شود تا نقاط کوری که احتمال بروز آسیب از آن نقاط بیشتر است تحت پوشش تصویری قرار بگیرند.

قاسم‌پور افزود: حتی‌الامکان از وجود چند دوربین برای پوشش تصویری از جهات مختلف استفاده کنید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد: علی‌رغم استفاده از دوربین حتی‌الامكان درهای ورودی و داخلی منزل و یا محل کار باید به سيستم هشداردهنده مجهز شوند.

وی بیان کرد: اگر در اطراف محل زندگی خانه‌های خالی از سكنه و نيمه‌ساز وجود دارد باید با استفاده از دوربین مداربسته از منزل مراقبت بیشتری شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه باید شهروندان همسایگان خود را به استفاده از دوربین مداربسته ترغیب کنند، گفت: استفاده از دوربین مداربسته ضریب ایمنی محیط پیرامونی را افزایش و احتمال بروز انواع آسیب‌ها را کاهش می‌دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: هرچه ضريب ايمنی محیط پیرامونی به دلیل نصب دوربین‌های مداربسته افزايش يابد، به همان ميزان ضريب وقوع انواع جرائم به ویژه انواع سرقت در آن محیط کاهش خواهد يافت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سرق ، نیروی انتظامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار